Veldig:dDet hadd vert herlig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig:dDet hadd vert herlig![]()
ja..hormonspiral...slipper jeg mensenDet er jo veldig greit da![]()
Bra dere fant deGod fredaghar ikke følelsen av at det er helg. Har vært å handlet julagaver idag. Kom hjem å manglet flere poser :O heldigvis reiste han tilbake å fant de på gulvet I lekebutikkeen. :○ flaks
hvordan er kvelden deres?
Ja veldig. Satt å vasket over nesten alle lekene hans i gårhehe ja skjønner det...er jo så smittsomt
ååhh tålmodighetsprøveJa veldig. Satt å vasket over nesten alle lekene hans i gårog han har MYE smått! Haha.
Ja så glad for detBra dere fant dejeg har gått fra poser på kafé og sånt, og kommet på det en stund etterpå
distré much?
![]()
Kvelden er fin, roen har senket seg i huset og begge barna soverene på meg
din da?
Ja veldig! Ja har ikke mye igjen. Har redusert på flere. Så har ikke så mange I år.. så kos daÅh godt de dukket oppNærmer deg ferdig med gaver nå
?
Håndball og snop. Julefilm etterpå
Ellers har vi hatt besøk i dag og i barnehagen på luciafeiring![]()
Blir mye å vaske daJa usjog barn spyr jo bare plutselig, stort sett rekker man ikke "ta imot" med bøtte
merka det hver gang han begynte å hoste, så spydde han.
høres fornuftig og deilig utJa veldig! Ja har ikke mye igjen. Har redusert på flere. Så har ikke så mange I år.. så kos dafikk mannen til å kjøpe med gods og potetgull
![]()
Mista noen poser også, ut fra vogna. Merka ikke før jeg kom hjem, halvannen time unnaJa så glad for detlitt usikker på om det var meg eller mannen. Tror det var han. Men d kunne like godt vært meg
samme her.. jenta vil bare være hos mamma. Så ligger å sover på meg.
Hva fikk dere?Hva jobber han med?
Fikk temmelig flott gave av mannen sin jobb her også![]()
Av min ingenting enda![]()
Skikkelig nammisoohhh nå ble jeg sulten igjen!!
HahaSer ut som jeg har de silikonbrysta nå...!!
Og jeg med mine små erter vanligvis![]()
Ja veldig. Men han er snart 2,5 år og har nå hatt det for første gang. Gikk overraskende greit, klaget bare på magen et par timer før første oppkast. Spydde bare 3-4 ganger og virket i god form fort etterpå. Spiste bra etter siste oppkast ogBlir mye å vaske da![]()
Gruer meg til lille her får det :/
Håndballkamp og babykosGod fredaghar ikke følelsen av at det er helg. Har vært å handlet julagaver idag. Kom hjem å manglet flere poser :O heldigvis reiste han tilbake å fant de på gulvet I lekebutikkeen. :○ flaks
hvordan er kvelden deres?
Gavekort på barnas hus på 500kr,2 ullbodyer og et par ullsokker.Hva fikk dere?
Han jobber i strømselskap
Jeg har fått blomster fra skolen jeg jobber påog det ligger visst en pakke og venter fra min avdeling
![]()
må vi ha snart og hihiSkikkelig nammis![]()