Så koseligTrodde vi skulle ha 2 gjester i dag. brått er det 8 haha...
hjelpe meg så mye gaver. ikke plass omtrent. fødselsgaver
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koseligTrodde vi skulle ha 2 gjester i dag. brått er det 8 haha...
hjelpe meg så mye gaver. ikke plass omtrent. fødselsgaver
Veeeeldigser gode ut
Besøk begge dagenehva er planer for helga da?
Ho den kan jo det :/Ikke godt å si.. Renselsen kan vel og variere i mengde? Gjør det her i alle fall
Det er fra CubusSå søtthvor kjøpte du det?
Mulig du må vente en måned for å få svarHo den kan jo det :/
Ah var veldig søte heheDet er fra Cubus![]()
Jeg personlig syns det er nok. For meg er ikke prisen viktig, dette er jo bilde av barnebarnetHehe samme jeg går og tenker påom bilder er "nok"..
Jeg syns og, vi har jo brukt mange tusen på de bildene, men lurer på å gi en liten ting som hjemmelaget konfekt eller noe. Vi får seJeg personlig syns det er nok. For meg er ikke prisen viktig, dette er jo bilde av barnebarnetog mamma og pappa vil ikke at vi bruker mye penger på de. Men føler kanskje mannens familie pleier å bruke mer, vet ikke
![]()
Hjemmelaget baconcheese burgerHva ble middag i dag?
Håper det stemmer jaSånn, da er renseprogram satt på på både oppvaskmaskin og vaskemaskin, og jeg håper vi er ferdig med omgangssyke for en laaang stundhehe. Vi andre er enda ikke syke, så jeg tror jeg har vært heldig denne gangen
![]()
NaaaaaammmmHjemmelaget baconcheese burger![]()
Usj omgangssyke er skikkelig ekkelt :/ håper resten av dere slipper unnaSånn, da er renseprogram satt på på både oppvaskmaskin og vaskemaskin, og jeg håper vi er ferdig med omgangssyke for en laaang stundhehe. Vi andre er enda ikke syke, så jeg tror jeg har vært heldig denne gangen
![]()