Skravletråd

Risgrøt her :) veldig godt! Og kjapt, måtte ha noe raskt etter luciafeiring :)

Bestemt maten for helgen? Må skrive handleliste jeg :) taco i morgen i alle fall :)

Hehe samme jeg går og tenker på :P om bilder er "nok"..
Jeg personlig syns det er nok. For meg er ikke prisen viktig, dette er jo bilde av barnebarnet:) og mamma og pappa vil ikke at vi bruker mye penger på de. Men føler kanskje mannens familie pleier å bruke mer, vet ikke:p

Sånn, da er renseprogram satt på på både oppvaskmaskin og vaskemaskin, og jeg håper vi er ferdig med omgangssyke for en laaang stund:D hehe. Vi andre er enda ikke syke, så jeg tror jeg har vært heldig denne gangen:D

Jeg personlig syns det er nok. For meg er ikke prisen viktig, dette er jo bilde av barnebarnet:) og mamma og pappa vil ikke at vi bruker mye penger på de. Men føler kanskje mannens familie pleier å bruke mer, vet ikke:p
Jeg syns og, vi har jo brukt mange tusen på de bildene, men lurer på å gi en liten ting som hjemmelaget konfekt eller noe. Vi får se :D kanskje storebror vil lage noe :)

Sånn, da er renseprogram satt på på både oppvaskmaskin og vaskemaskin, og jeg håper vi er ferdig med omgangssyke for en laaang stund:D hehe. Vi andre er enda ikke syke, så jeg tror jeg har vært heldig denne gangen:D
Håper det stemmer ja :D Håper vi ALDRI får det igjen :P (kan jo håpe haha)

Usj omgangssyke er skikkelig ekkelt :/ håper resten av dere slipper unna :)

Back
Topp