Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Broren til mannen og dama, mannen iallfall. Og usikker på om jeg må kjøpe mer til foreldrene våre. Har jo betalt MYE penger for bilder, men det føles så litehar du mange igjen da?![]()
Ja :/ blødd en del ferskt i dag igjenUff tror du?
da er det greit med en ekstra dag fri fra barnehagen...og nå er jo helg så da er han klar mandag. kjekk bytur?Storebror blir hjemme i dag og, veldig snørreteså vi tar oss en bytur hele gjengen
![]()
De har jeg å tenkt litt påPrøve meg på disse kanskje??
![]()
hehe ser den. hive deg inn der du føler for bareHar ikke sjans til å følge med på skravlingen deres, så jeg får lest litt innimellom bare![]()
Det er jo braTorbjørn e 5 uker å 4590gdet er opp 1 kg siden fødsel
er ikke fløte i puppene men det er hvertfall noe der
![]()
lite sovedyrVært oppe å tittet på snuppa.. Igjen.. hehe.. Sover så søtt atte..
godt med alt som er gjortFått pakket inn 4 julegaver.. Det er jo en start i alle fall![]()
TypiskSå fint vi akkurat fikk på ny bleie da*brak* haha
Ja da har han mange dager på segda er det greit med en ekstra dag fri fra barnehagen...og nå er jo helg så da er han klar mandag. kjekk bytur?
Ja må dethehe ser den. hive deg inn der du føler for bare
JaDet er jo bra![]()
Jeg ville vel heller kjøpt noe enn en hundrelapp, men det er megHadde vaskehjelp i dag, og da jeg kom hjem hadde han lagt igjen en liten pakke her.. Og jeg har ikke noe til hanOg på toppen av det hele sa jeg da han kom at jeg tror vi tar en pause fra vaskehjelpen fra nyttår... Spurte på tekstmelding om å få adressen hans sånn at jeg kunne sende julekort. Lurer på om det er dumt å legge oppi en hundrelapp som julegave?
ikke greit det da?kroppen fungererTror jeg har fått mensen tilbake![]()
hva da?Bestilt en gave til![]()
Ikke ferdig jeg hellerGodt det ikke bare er meg![]()