Hehe jahahaha uffherlig da!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe jahahaha uffherlig da!
Godt det ikke bare er megJeg er heller ikke ferdig! :/
HeheHuff da! Ja de vet å overraske![]()
Her har jeg stort sett klart å fange det opp - han har vel bæsjet i hånda mi og... Hehe
Skjønner det var en kjip følelse ja.. Koselig om dere sender julekort daHadde vaskehjelp i dag, og da jeg kom hjem hadde han lagt igjen en liten pakke her.. Og jeg har ikke noe til hanOg på toppen av det hele sa jeg da han kom at jeg tror vi tar en pause fra vaskehjelpen fra nyttår... Spurte på tekstmelding om å få adressen hans sånn at jeg kunne sende julekort. Lurer på om det er dumt å legge oppi en hundrelapp som julegave?
heheHan her jobber ennå.. Hører han trykker mens han spiser![]()
NopeGodt det ikke bare er meg![]()
Uff tror du?Tror jeg har fått mensen tilbake![]()
Kjøre hvor?AAAAAAAAAAAAAAAAAhhh skuffetTrodde mannen hadde kjørt i dag
er han ikke tankeleser?? Var så innstilt på å kjøre, men jeg hadde glemt å si noe om det.......
Arf, så typisk :/Hadde vaskehjelp i dag, og da jeg kom hjem hadde han lagt igjen en liten pakke her.. Og jeg har ikke noe til hanOg på toppen av det hele sa jeg da han kom at jeg tror vi tar en pause fra vaskehjelpen fra nyttår... Spurte på tekstmelding om å få adressen hans sånn at jeg kunne sende julekort. Lurer på om det er dumt å legge oppi en hundrelapp som julegave?
Absolutt,Heheblir mye bæsj her og der!
Kjøre hvor?
har kommet ennå en herAbsolutt,, synes ikke jeg gjør annet enn å bytte bæsjebleie egentlig
![]()
Her har det byttet farge de største dagene. Fra litt mørkere grønn til sennepgul til en nå lysere grønn :/har kommet ennå en hermen syns fortsatt det er rart at det er grønt
![]()
nå er det ganske mørk grønn...Her har det byttet farge de største dagene. Fra litt mørkere grønn til sennepgul til en nå lysere grønn :/
Samme herNopebegynte tidlig, men ennå ikke ferdig hehe..
Hehe hun her bæsjer gjerne ikke SÅ ofte siden hun får mme, men er ofte et par ganger om dagen iallfallAbsolutt,, synes ikke jeg gjør annet enn å bytte bæsjebleie egentlig
![]()
har du mange igjen da?Samme her![]()