Skravletråd

Hadde vaskehjelp i dag, og da jeg kom hjem hadde han lagt igjen en liten pakke her.. Og jeg har ikke noe til han :( Og på toppen av det hele sa jeg da han kom at jeg tror vi tar en pause fra vaskehjelpen fra nyttår... Spurte på tekstmelding om å få adressen hans sånn at jeg kunne sende julekort. Lurer på om det er dumt å legge oppi en hundrelapp som julegave?
Skjønner det var en kjip følelse ja.. Koselig om dere sender julekort da :) og kan jo putte oppi en hundrelapp om du ønsker :)

AAAAAAAAAAAAAAAAAhhh skuffet :P Trodde mannen hadde kjørt i dag :P er han ikke tankeleser?? Var så innstilt på å kjøre, men jeg hadde glemt å si noe om det.......

Hadde vaskehjelp i dag, og da jeg kom hjem hadde han lagt igjen en liten pakke her.. Og jeg har ikke noe til han :( Og på toppen av det hele sa jeg da han kom at jeg tror vi tar en pause fra vaskehjelpen fra nyttår... Spurte på tekstmelding om å få adressen hans sånn at jeg kunne sende julekort. Lurer på om det er dumt å legge oppi en hundrelapp som julegave?
Arf, så typisk :/
Han blir sikkert glad for det ja :)

Til barnehagen :P Var så innstilt på å kjøre hjem :P Syns det er så slitsomt å gå (30 min gange hver vei og veldig bratte bakker) og særlig når hun ofte hyler hysterisk og ikke vil ligge.. Men jeg hadde glemt å si jeg ville kjøre :P Var helt på gråten da mannen sa de hadde gått :P Hehe uff ikke greit med hormoner i tillegg :P

Back
Topp