Skravletråd

Akkurat det som er problemet her også.. Slår aldri feil at han skal ha pupp når middagen skal lages ;) rekker såvidt å sette på poteter :D
Ikke dårlig det hehe :P når jeg er alene med begge små er det klin umulig å få gjort noe :P

Hei hei :) hvordan har dagen vært ? Idag har vi Vært å trillet tur. Og sovet noen timer sofa tilmed :) og endelig kom bleia jeg har ventet på :)så nå er hun sover hun godt :) håper dere har hatt deg fint med juleforberedelser og alt annet!

Hei hei :) hvordan har dagen vært ? Idag har vi Vært å trillet tur. Og sovet noen timer sofa tilmed :) og endelig kom bleia jeg har ventet på :)så nå er hun sover hun godt :) håper dere har hatt deg fint med juleforberedelser og alt annet!
Hei :D
Så deilig da :D

Har hatt en helt fantastisk dag :D

Det er sikkert lurt ja :) Føler min er litt liten til å prøve å forklare sånne ting. Mannen er godkjent noen ganger :P hvis hun akkurat har spist og ikke er trøtt (for sove må man også gjøre på mamma :P)
Ja han er nok for liten ja. Ikke så greit å vite hva man skal gjøre.
Hehe Åja:P vi er tydeligvis heldige med ei som sovner i babynestet sitt:)

Hei på deg :) Fin dag her også :) sett på håndball da?

Ja han er nok for liten ja. Ikke så greit å vite hva man skal gjøre.
Hehe Åja:P vi er tydeligvis heldige med ei som sovner i babynestet sitt:)
Ja må være deilig det :) ingen av de andre som har vært SÅ kosete som hun her :P

Eeeeee hehehe godt mulig :P varierer litt her :P glemmer mye men kan glimte til haha
Hehehe :p har bare begynnt å se dumt på sambo når han spør om jeg kan huske noe :p haha Åååh stemmer det får jeg bare tilbake :p til og med sønnen i huset har forstått at mamma nå er vims :p haha

Back
Topp