Jeg tok en med bare sånne små stenger iÅhhva er galt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tok en med bare sånne små stenger iÅhhva er galt?
Ikke dårlig det heheAkkurat det som er problemet her også.. Slår aldri feil at han skal ha pupp når middagen skal lagesrekker såvidt å sette på poteter
![]()
Hehe ja det var en god ideFin er du da uansettvi får si det er in med mammakropp denne jula
![]()
<3 AwwHehe herlig kvelds koshehe nå ligger han fornøyd å prater da
så deilig <3
Hehe jeppJavi rykker stadig frem i køen
![]()
Ja liker de veldig godt! Skal prøve å huske detda må du måle for de hat jo jeg å
de er jo så gode
![]()
Vis du er lik meg så er det glemt om 5 minJa liker de veldig godt! Skal prøve å huske det![]()
Hehe okeiJeg tok en med bare sånne små stenger iså måtte ned å bytte til en med litt sjokolade i å
haha
Eeeeee hehehe godt muligVis du er lik meg så er det glemt om 5 minhaha det er blitt skikkelig ille
![]()
HeiHei heihvordan har dagen vært ? Idag har vi Vært å trillet tur. Og sovet noen timer sofa tilmed
og endelig kom bleia jeg har ventet på
så nå er hun sover hun godt
håper dere har hatt deg fint med juleforberedelser og alt annet!
Ja han er nok for liten ja. Ikke så greit å vite hva man skal gjøre.Det er sikkert lurt jaFøler min er litt liten til å prøve å forklare sånne ting. Mannen er godkjent noen ganger
hvis hun akkurat har spist og ikke er trøtt (for sove må man også gjøre på mamma
)
Hei på degHei heihvordan har dagen vært ? Idag har vi Vært å trillet tur. Og sovet noen timer sofa tilmed
og endelig kom bleia jeg har ventet på
så nå er hun sover hun godt
håper dere har hatt deg fint med juleforberedelser og alt annet!
Det får fintHehe okeiliker ikke marsipan jeg
![]()
Det er så kosJulestjerne i vindu![]()
Ja må være deilig detJa han er nok for liten ja. Ikke så greit å vite hva man skal gjøre.
Hehe Åjavi er tydeligvis heldige med ei som sovner i babynestet sitt
![]()
HeheheEeeeee hehehe godt muligvarierer litt her
glemmer mye men kan glimte til haha
Har drukket Julebrus og spist chips og skumnisseDet får fintjeg spiser nok for oss begge
![]()
![]()