Hehe koster da?Å de der er helt sykt myke å gode![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe koster da?Å de der er helt sykt myke å gode![]()
Ja det må duHehe må gjøre det i morgen![]()
199Hehe koster da?
Nei hadde sikkert vært gøy om jeg var slank og fin hahaJeg liker godt å shoppe, men ikke noe gøy nåmå ned noen kg
![]()
Oh yesVar litt mere trøkk i denne kampen ja![]()
Det utgårNei da må du vaske den hver kveld![]()
HahahaMini driter i hele kampen hanhjelpes for ei bleie det det kommer til å bli
![]()
Akkurat det som er problemet her også.. Slår aldri feil at han skal ha pupp når middagen skal lagesHehe har begynt å lage middag igjen jeg, liker detmen ikke alltid jeg får lov av snuppa
![]()
Det er sikkert lurt jaJa han er det ja. Skjønner jo det. Ikke så lett når lillesøster ikke vil ligge alene:-/ er mannen bra nok for lillesøster da?
Han her har ikke brydd seg sånn voldsomt, men jeg merker kanskje litt av og til. Men ikke problem med det foreløpig iallfallvi prøver å fokusere en del på alle tingene han kan som ikke søsteren kan blant annet.
Her ogsåÅ mini festet til puppen![]()
Går fremover662 innlegg på meg![]()
Du Fride har 771![]()
Fin er du da uansettNei hadde sikkert vært gøy om jeg var slank og fin hahaog fikk gå i fred og ro
![]()
Hehe herlig kvelds kosHer også![]()
Ja er omslagsbodyene til hmJa det må duer jo litt rart viss det er samme merke :/
ÅhBah tok feil pose med marsipan![]()
Ja er omslagsbodyene til hm![]()
FnisDet utgår![]()