Fikk litt panikk når jeg begynte å tenke på antrekk i jula.. Er jo mange dager med selskaper. Holder ikke med en bluse liksom :/Å nei hjelpes det har jeg ikke sjekket![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk litt panikk når jeg begynte å tenke på antrekk i jula.. Er jo mange dager med selskaper. Holder ikke med en bluse liksom :/Å nei hjelpes det har jeg ikke sjekket![]()
Sambo ordner alt av mat her for tidenJeg er egentlig ikke det, men får aldri fred og ro til å lage mat så må bli noen enkle greier![]()
Jeg liker godt å shoppe, men ikke noe gøy nåJa her blir det en del hm, jeg er så dårlig på å handle klær til meg selvikke glad i det
![]()
Ja han er det ja. Skjønner jo det. Ikke så lett når lillesøster ikke vil ligge alene:-/ er mannen bra nok for lillesøster da?Han er litt sjalu ja! Særlig hvis jeg er alene med han og lillesøster. Ikke så lett når hun hyler helt hysterisk hvis jeg legger henne ned.. Og han kan være litt hardhendt så jeg må passe veldig godt på.. Han skjønner ikke helt at man må være forsiktig
Har ikke merket noe på storebror. Hva med din?![]()
Fine de da
Ja det er jo ikke verre enn en kjøretur iallfallNei vi er jo litt unna men ikke kjempelangtglad det ikke er lenger..
Men det rare var at de er helt like bare ulik strNoen klær er veldig små i str å andre veldig store ja :/
Nei da må du vaske den hver kveldFikk litt panikk når jeg begynte å tenke på antrekk i jula.. Er jo mange dager med selskaper. Holder ikke med en bluse liksom :/
SåpassMen det rare var at de er helt like bare ulik strskal legge de over hverandre og måle
![]()
Å de der er helt sykt myke å godeHihi kultliker grå
![]()
Hehe må gjøre det i morgenSåpass![]()
Hehe har begynt å lage middag igjen jeg, liker detSambo ordner alt av mat her for tiden![]()