Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja veldigKoselig å ha de nært da![]()
Ja det tror jeg! Håper de er gode nokJeg ogblir litt mer spennende i dag
![]()
Så greit, du er jo alene hele ukaJa veldigpleier å reise dit en ettermiddag i uka for å få litt hjelp
![]()
Opprinnelig er jeg mellomblond ( verdens kjedeligste fargeja herlig. må ringe i morgen å høre om de har noe time til meg. ka farge har du på håret?
Du får ta en frisørtime med vask og hodebunnsmassasjeJa det vill jeg tromå snart farge håret igjen men gjør det hjemme
ikke fullt så deilig det
![]()
Uff, men bra det har gitt seg!Mine har p vert veldig redde :/ serlig han eldste men har heldigvis gitt seg Nå.
Fikk faktisk byttet noen av pæreneom hun godtar den vel og merke? Men det gjør hun gjerne?
![]()
Ja, heldigvis. Fikk ordna taklampa så hun var fornøyd!Uff stakar, håper det hjelper med ny lampe![]()
Shopper litt overalt egentligMå ha noen flere genserehvor liker dere å kjøpe klær til dere selv?
Nå er jeg mest glad i Cubus faktiskMå ha noen flere genserehvor liker dere å kjøpe klær til dere selv?
Har du penklær til jula? Det meste her er for smått..Må ha noen flere genserehvor liker dere å kjøpe klær til dere selv?
Det hørtes ikke feil utDu får ta en frisørtime med vask og hodebunnsmassasje![]()
Hehe håper de er kommet hjem nåNå syns jeg de fotballgutta kan komme hjem snart så jeg får litt hjelp med legging av lillegutthar ei som sover på meg
![]()