Jasåpass![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jasåpass![]()
Nei ikke så voldsomt mye, men han var jo litt liten ved fødsel også så han vokser kanskje bare ikke så fort?!2730. Var 2700 for tre uker siden, så er 400 g opp. Ikke krise, men ikke veldig bra :/ snakka ikke med hs i dag, men sist sa hun at så lenge han har våte bleier så er det greit. Men skal til 6 ukers kontroll på mandag, så skal høre da![]()
hahaha neiJadet er blitt en god gjeng
å når jeg ser de tallene så er det jammen Ikke rart jeg ikke husker navnet på dem alle sammen
![]()
ja hihi så nå veide hun 3660gSå bra![]()
huff så tragiskSåvidt 60![]()
Så braja hihi så nå veide hun 3660g
ja hehe...de var sultne så det passet jo bra.Hehe så greit da![]()
unnskyldning for snopHehe godt poeng![]()
mangler nå et by-gavekort ala 500kr.Ikke så dumt det da! Hvordan ligger du an med julegavene?
huff så tragiskhvordan kreft var det?
Min svigerfar har og pappa. Pappa er frisk, det var urinblæra
hadde blitt frustrert selv jeg assaHihi ja![]()
jepp drukket julebrus og spist snopunnskyldning for snop![]()
haha her er jeg full av mmDet ligger noen og bæsjer på fanget mitt![]()
okei det er bra da . jippi eplejuice må vi alltid ha i skapet her...syns den er god selv jegDen var veldig fin tidlig, og så spydde han en gang, men etter det ble det bedre og bedrenå vil jeg si han virker rimelig frisk, iallfall i oppførsel
spist lite i dag, men til middag spiste han faktisk greit. Også har han spist tre smoothier tror jeg
og drukket to "jippi" eplejuice og noe vann
og spist litt saltstenger og slikt.
ja seff. lngt unna den da?Jamen helt ok det og ^-^
ja det er grusomt.Ja det er det. Særlig når han ble piggerehåper det er over nå og at vi andre slipper unna. Er helt stressa for jeg er så redd for å få det eller at mini får det
det er jo så grusomt
![]()
haha sjalu her jeg nåchips, julebrus og skumnisse, det er ikke feil det![]()