Skravletråd

2730. Var 2700 for tre uker siden, så er 400 g opp. Ikke krise, men ikke veldig bra :/ snakka ikke med hs i dag, men sist sa hun at så lenge han har våte bleier så er det greit. Men skal til 6 ukers kontroll på mandag, så skal høre da :)
Nei ikke så voldsomt mye, men han var jo litt liten ved fødsel også så han vokser kanskje bare ikke så fort?!
Skjønner du bekymrer deg, men håper alt er tipp topp :)

huff så tragisk:( hvordan kreft var det?
Min svigerfar har og pappa. Pappa er frisk, det var urinblæra

Eggstokk kreft, men hadde spredd seg mye før det ble oppdaget! Pappa fikk i nyra, men den kunne de ta ut og han er heldigvis frisk nå :)

Grusom sykdom! Så bra pappaen din er frisk igjen også :) Er svigerfar veldig dårlig?

Den var veldig fin tidlig, og så spydde han en gang, men etter det ble det bedre og bedre:) nå vil jeg si han virker rimelig frisk, iallfall i oppførsel:p spist lite i dag, men til middag spiste han faktisk greit. Også har han spist tre smoothier tror jeg:) og drukket to "jippi" eplejuice og noe vann:) og spist litt saltstenger og slikt.
okei det er bra da . jippi eplejuice må vi alltid ha i skapet her...syns den er god selv jeg:P

Ja det er det. Særlig når han ble piggere:p håper det er over nå og at vi andre slipper unna. Er helt stressa for jeg er så redd for å få det eller at mini får det:p det er jo så grusomt:eek:
ja det er grusomt.
iallefall om mini skulle få...men er vel ikke så vanlig er det??

eg er veldig fornøyd med dagens shopping...men tiden fløy...ikke fått tatt klesvask i dag:O

Back
Topp