Skravletråd

Hei! Har vært innom jobben en tur op besøk i dag og teamet mitt skal ut og spise i morgen, tror jeg (og Erik) slenger oss med! Håper bare lønna har kommet inn til enten meg eller mannen, for ellers blir det lite mat ute :p
ååhh men så kjekt da!!
håpe den har kommet. her kommer den fredag;)

Her har det vært en slapp dag - men fikk brettet tilsvarende tre klesvasker og lagt det på plass - bare det var greit å få unna.

Litt spent på hvordan lillegutt vil være våken utover, har stort sett sovet fra 9 til 14 og småtullet siden kl 15.
har jo fått gjort litt da syns jeg. her må jeg ta klær i morgen før fotograf.

Åhh er så fysen på sjokolade eller brus. Eller bare noe søtt. Ikke nok med at det var på slutten av graviditeten men også etter hun er født :O hjelpes å jeg som skal inn I brudekjole til sommeren :p.
ååhh brylupp?? når til sommeren:)?

Hei hei :) håper dere har hatt en fin dag :)
Vi har vært på barseltreff :D sju stk! 5 gutter og 2 jenter. O var eldst og minst.. 3105 g :/ spent på hva legen sier på mandag.
Har han gått ned? lei seg fjes?:/

Uff stakar tror storebror er sliten i dag, gjorde lekser i sta og de skulle fargelegge også sto det at pepperkakemannen skulle fargelegges rosa, men han ville fargelegge den brun - slik pepperkakemenn skulle være :eek: Satt og hulket :eek: Ikke greit alltid :p
hehe off da:P
Men skjønner han litt da..han har jo rett;)

Vært på kafe her i dag...
Så shopping...
så kom det vips gjester på døra...mitt under middagen...så da lagde jeg opp litt mer før de måtte videre:P spagetti og pølse var jo også noe å servere;)
Hehe så greit da :)

Back
Topp