Det hørtes koselig utHei heihåper dere har hatt en fin dag
![]()
Vi har vært på barseltreffsju stk! 5 gutter og 2 jenter. O var eldst og minst.. 3105 g :/ spent på hva legen sier på mandag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hørtes koselig utHei heihåper dere har hatt en fin dag
![]()
Vi har vært på barseltreffsju stk! 5 gutter og 2 jenter. O var eldst og minst.. 3105 g :/ spent på hva legen sier på mandag.
Mener det er et par til, men usikker på hvor aktive de er på skravletråden?Koselig med BV-treff ogsåhåper dere får ordna det
er ikke så mange trøndere her inne tror jeg.. Kanskje et par til + meg?
Bør få til treff i drammen ila januar kanskje?Så gøy dagleder meg til barseltreff men det er ikke før I slutten av januar. Er det med helsestasjon.du har Vært?
Ah så smart - her er det 5 kiwier I nærheten, alle var utsolgt (var innom 2 men fikk høre av en dame som klaget på ene stedet. - hun hadde vært på alle)Ja mannen fant på en KIWI ved jobben, er visst ikke så mange som handler der for den ligger litt gjemt bortDet var maks en 6pk per person! Ikke smakt Dahls
![]()
ja det er tragiskÅ nei så trist![]()
ok fint. hvordan har formen hans vært i dag?Tusen takkhan kasta opp en gang i halv tolv tiden, men mannen ordnet det. Så har han tydeligvis kasta opp en gang til uten å si noe. Jeg ligger enda i senga men høres ut som han er i bedre form alt
![]()
Så bra! Fått en hyggelig hs?hjemmebesøk gikk veldig fint...nå er snuppa over fødselsvekt![]()
Det må Være Lillehammers/hamars og SørlandetsMhmhvilken er favoritten? Mannen kjøpte Hamar og Lillehammer sin i dag og kosta bare 3,50+pant for hver
![]()
hva dere skal påLettere stresset nå
Leste på lappen for i kveld å jeg hadde fått det for meg at vi skulle ha med kveldsmaten vår. Men nei det var kaffemat så nå måtte jeg bakehåpte på en tur til min mormor før mannen stiller på jobb
men satser på det går nå
![]()
Ikke dumt å være en dag lenger om man kan det tenker jeg. får mor og den lille nye litt rolig start sammen og kommer inn i tingeneHun kom torsdag morgen, og vi dro lørdag formiddag. Var litt ekstra prøver og sånn som måtte tas før vi dro, så ble litt ekstra ventetid. Hadde kunna dratt hjem på fredag, men synes egentlig det var godt å være der en dag til og.
Hun sover bra, men er som sagt veldig avhengig av kroppsvarme og pupp. Har en periode på dagen hvor hun kan sove for seg selv. Så skjønner at jeg skulle hatt et bæresjal! Det hadde vært gull nå! Men sover ca 20 t i døgnet daHva med frøkna di?
Storebror har for det meste vært veldig fornøyd! Han koser og stryker og susser på lillesøster og syns hun er verdens søteste♡ Men ikke alt som er like gøy da, og har vært litt sjalu. Men ikke mer enn forventet. I går ble han overraska med nytt rom da han kom hjem fra skolen. Pappa hadde kjøpt ny seng + div og laga skikkelig storgutterom til han. Så da var han veldig fornøyd
Hva med OJ da?
Så bra! Trilletur er jo ypperlig - lett trening med sosial vri, som hun ene sa
Håper på det, men er ellers flere her inne fra drammensområdet, så bør jo være mulig med treff her og![]()
huff da. dakar:/Trodde han var ferdig å kaste opp, men nå kom det mer igjenuff stakkar. Ikke lett å prøve å holde rent og urent med en toåring, så hvis ikke vi andre får det skjønner jeg ingenting
![]()
Samme her ogsåJa, helsestasjonen arrangerer første treff og så er det opp til oss etterpå![]()
onsdag og lillelørdagHar så fredagsfølelse i dag, er det virkelig bare onsdag?![]()
hehe nei. det er vanskelig denne mnd. tror ikke jeg klarer selvHaha kommer aldri i verden til å nå 3000
Har ikke klart 600 engang enda jo![]()
ååhh så koselig
Jeg er medBør få til treff i drammen ila januar kanskje?![]()