Skravletråd

Hei hei :) håper dere har hatt en fin dag :)
Vi har vært på barseltreff :D sju stk! 5 gutter og 2 jenter. O var eldst og minst.. 3105 g :/ spent på hva legen sier på mandag.
Det hørtes koselig ut :) hvor stor var han ved fødsel igjen? Hva sier hs om vekten da? :)

Koselig med BV-treff også :) håper dere får ordna det :D er ikke så mange trøndere her inne tror jeg.. Kanskje et par til + meg?
Mener det er et par til, men usikker på hvor aktive de er på skravletråden?

Ulempen men å organisere via bv er at det ofte sklir litt ut; mange som vil være med, men få som svarer på når det passer :/

Ja mannen fant på en KIWI ved jobben, er visst ikke så mange som handler der for den ligger litt gjemt bort :) Det var maks en 6pk per person! Ikke smakt Dahls :)
Ah så smart - her er det 5 kiwier I nærheten, alle var utsolgt (var innom 2 men fikk høre av en dame som klaget på ene stedet. - hun hadde vært på alle)

Tusen takk:) han kasta opp en gang i halv tolv tiden, men mannen ordnet det. Så har han tydeligvis kasta opp en gang til uten å si noe. Jeg ligger enda i senga men høres ut som han er i bedre form alt:)
ok fint. hvordan har formen hans vært i dag?

Vært på kafe her i dag...
Så shopping...
så kom det vips gjester på døra...mitt under middagen...så da lagde jeg opp litt mer før de måtte videre:P spagetti og pølse var jo også noe å servere;)

Lettere stresset nå :eek:
Leste på lappen for i kveld å jeg hadde fått det for meg at vi skulle ha med kveldsmaten vår. Men nei det var kaffemat så nå måtte jeg bake :eek: håpte på en tur til min mormor før mannen stiller på jobb :) men satser på det går nå :)
hva dere skal på:)?

Hun kom torsdag morgen, og vi dro lørdag formiddag. Var litt ekstra prøver og sånn som måtte tas før vi dro, så ble litt ekstra ventetid. Hadde kunna dratt hjem på fredag, men synes egentlig det var godt å være der en dag til og.

Hun sover bra, men er som sagt veldig avhengig av kroppsvarme og pupp. Har en periode på dagen hvor hun kan sove for seg selv. Så skjønner at jeg skulle hatt et bæresjal! Det hadde vært gull nå! Men sover ca 20 t i døgnet da:) Hva med frøkna di?

Storebror har for det meste vært veldig fornøyd! Han koser og stryker og susser på lillesøster og syns hun er verdens søteste♡ Men ikke alt som er like gøy da, og har vært litt sjalu. Men ikke mer enn forventet. I går ble han overraska med nytt rom da han kom hjem fra skolen. Pappa hadde kjøpt ny seng + div og laga skikkelig storgutterom til han. Så da var han veldig fornøyd;)
Hva med OJ da?
Ikke dumt å være en dag lenger om man kan det tenker jeg. får mor og den lille nye litt rolig start sammen og kommer inn i tingene:)

Snuppa er rolig og sover kjempe masse. ting går som en drøm:)

Oj har ikke visst noe tegn til sjalusi...men var veldig skeptisk til henne i starten...nå er han varm i trøya og vil kose henne og sitte ved siden av hihi

Trodde han var ferdig å kaste opp, men nå kom det mer igjen:( uff stakkar. Ikke lett å prøve å holde rent og urent med en toåring, så hvis ikke vi andre får det skjønner jeg ingenting:eek:
huff da. dakar:/
nei, ser den. det er jo nærmest umulig

Back
Topp