Skravletråd

Er (fremdeles) godtemums her og.. men spist opp sjokoladen og brus blir det lite av siden lillegutt får vondt I magen av det...

Så blir druer her :)

Druer er godt også da :) jeg tror jeg må begynne fokusere på å spise frukt og litt sunnere snacks :)

;) ja han for Være litt delaktig han også. Og koseligere enn å gå alene :) og ikke minst praktisk. Er så mye å få med barnevogn og bilsete osv :O
Absolutt - og veldig praktisk hvis lille ikke vil ligge I vogna. På mandag hadde mannen fri så var og handlet ferdig - endte med å bære på lillegutt store deler av tiden :P

Absolutt - og veldig praktisk hvis lille ikke vil ligge I vogna. På mandag hadde mannen fri så var og handlet ferdig - endte med å bære på lillegutt store deler av tiden :P

Ja det passer veldig fint:) er deilig å få kommet seg litt ut også. Jeg kjenner en kommer ikke nok ut.

Ja det passer veldig fint:) er deilig å få kommet seg litt ut også. Jeg kjenner en kommer ikke nok ut.
Nei - dagene går så fort i tillegg! Men blir stort sett kortere turer når det kun er han og meg, spesielt siden vi kun har en bil som mannen trenger for jobb. Litt kjedelig å ta tog med en sinnaplutt ;)

Hei hei :) håper dere har hatt en fin dag :)
Vi har vært på barseltreff :D sju stk! 5 gutter og 2 jenter. O var eldst og minst.. 3105 g :/ spent på hva legen sier på mandag.

Vi har vært på barseltreff :D sju stk! 5 gutter og 2 jenter. O var eldst og minst.. 3105 g :/ spent på hva legen sier på mandag.
Så koselig :) håper det var en hyggelig gruppe du har havnet med da :)

Vi skal ikke før 18.12 - litt spent

Så koselig :) håper det var en hyggelig gruppe du har havnet med da :)

Vi skal ikke før 18.12 - litt spent
Kjempekoselig gjeng :) kjekt med blanding av første- og flergangsmammaer :) allerede avtalt trilletur neste torsdag :D
Håper det er en ok gjeng hos dere også :)

Nei - dagene går så fort i tillegg! Men blir stort sett kortere turer når det kun er han og meg, spesielt siden vi kun har en bil som mannen trenger for jobb. Litt kjedelig å ta tog med en sinnaplutt ;)

Ja nei har ikke vært så tøff å tatt tog med henne enda. Er nok bare å gå til centrum hvis hun slår seg vrang :P hehe er ikke så ille da..

Så gøy da :) gleder meg til barseltreff men det er ikke før I slutten av januar. Er det med helsestasjon.du har Vært?

Gulping er det blitt litt mindre av. Har prøvd å redusere eget inntak av melk, vet ikke om det er derfor eller bare tilfeldig :/

Jeg har også fått beskjed om å redusere melk inntak. Det pga luft I magen. Men vet ikke om d har hatt noe effekt

Kjempekoselig gjeng :) kjekt med blanding av første- og flergangsmammaer :) allerede avtalt trilletur neste torsdag :D
Håper det er en ok gjeng hos dere også :)
Så bra! Trilletur er jo ypperlig - lett trening med sosial vri, som hun ene sa :P

Håper på det, men er ellers flere her inne fra drammensområdet, så bør jo være mulig med treff her og ;)

Ja nei har ikke vært så tøff å tatt tog med henne enda. Er nok bare å gå til centrum hvis hun slår seg vrang :P hehe er ikke så ille da..
Blir vel lettere i januar tenker jeg - har utsatt tur til jobben til da, litt på grunn av det med tog

Mhm :) hvilken er favoritten? Mannen kjøpte Hamar og Lillehammer sin i dag og kosta bare 3,50+pant for hver :D
Det er favoritten her, men utsolgt de fleste steder pga nedsatt pris.

Mannen sverger til Dahls, men usikker på om vi får tak I den her nede :/

Uff stakar tror storebror er sliten i dag, gjorde lekser i sta og de skulle fargelegge også sto det at pepperkakemannen skulle fargelegges rosa, men han ville fargelegge den brun - slik pepperkakemenn skulle være :o Satt og hulket :o Ikke greit alltid :P

Så bra! Trilletur er jo ypperlig - lett trening med sosial vri, som hun ene sa :P

Håper på det, men er ellers flere her inne fra drammensområdet, så bør jo være mulig med treff her og ;)
Koselig med BV-treff også :) håper dere får ordna det :D er ikke så mange trøndere her inne tror jeg.. Kanskje et par til + meg?

Det er favoritten her, men utsolgt de fleste steder pga nedsatt pris.

Mannen sverger til Dahls, men usikker på om vi får tak I den her nede :/
Ja mannen fant på en KIWI ved jobben, er visst ikke så mange som handler der for den ligger litt gjemt bort :) Det var maks en 6pk per person! Ikke smakt Dahls :)

Back
Topp