Hehe jeg ogsåhar Julebrus
men det blir ikke før i kveld
![]()
Å julebrus hadde vært godt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe jeg ogsåhar Julebrus
men det blir ikke før i kveld
![]()
Er (fremdeles) godtemums her og.. men spist opp sjokoladen og brus blir det lite av siden lillegutt får vondt I magen av det...
Så blir druer her![]()
Høres lurt ut! Jo tidligere jo bedre og greit å få gjort det med mannen da![]()
Absolutt - og veldig praktisk hvis lille ikke vil ligge I vogna. På mandag hadde mannen fri så var og handlet ferdig - endte med å bære på lillegutt store deler av tidenja han for Være litt delaktig han også. Og koseligere enn å gå alene
og ikke minst praktisk. Er så mye å få med barnevogn og bilsete osv :O
Absolutt - og veldig praktisk hvis lille ikke vil ligge I vogna. På mandag hadde mannen fri så var og handlet ferdig - endte med å bære på lillegutt store deler av tiden![]()
Nei - dagene går så fort i tillegg! Men blir stort sett kortere turer når det kun er han og meg, spesielt siden vi kun har en bil som mannen trenger for jobb. Litt kjedelig å ta tog med en sinnapluttJa det passer veldig finter deilig å få kommet seg litt ut også. Jeg kjenner en kommer ikke nok ut.
Så koseligHei heihåper dere har hatt en fin dag
![]()
Vi har vært på barseltreffsju stk! 5 gutter og 2 jenter. O var eldst og minst.. 3105 g :/ spent på hva legen sier på mandag.
Kjempekoselig gjengSå koselighåper det var en hyggelig gruppe du har havnet med da
![]()
Vi skal ikke før 18.12 - litt spent
Nei - dagene går så fort i tillegg! Men blir stort sett kortere turer når det kun er han og meg, spesielt siden vi kun har en bil som mannen trenger for jobb. Litt kjedelig å ta tog med en sinnaplutt![]()
Så gøy daHei heihåper dere har hatt en fin dag
![]()
Vi har vært på barseltreffsju stk! 5 gutter og 2 jenter. O var eldst og minst.. 3105 g :/ spent på hva legen sier på mandag.
Gulping er det blitt litt mindre av. Har prøvd å redusere eget inntak av melk, vet ikke om det er derfor eller bare tilfeldig :/
MhmÅ julebrus hadde vært godt![]()
Så bra! Trilletur er jo ypperlig - lett trening med sosial vri, som hun ene saKjempekoselig gjengkjekt med blanding av første- og flergangsmammaer
allerede avtalt trilletur neste torsdag
![]()
Håper det er en ok gjeng hos dere også![]()
Ja, helsestasjonen arrangerer første treff og så er det opp til oss etterpåSå gøy dagleder meg til barseltreff men det er ikke før I slutten av januar. Er det med helsestasjon.du har Vært?
Blir vel lettere i januar tenker jeg - har utsatt tur til jobben til da, litt på grunn av det med togJa nei har ikke vært så tøff å tatt tog med henne enda. Er nok bare å gå til centrum hvis hun slår seg vranghehe er ikke så ille da..
Det er favoritten her, men utsolgt de fleste steder pga nedsatt pris.Mhmhvilken er favoritten? Mannen kjøpte Hamar og Lillehammer sin i dag og kosta bare 3,50+pant for hver
![]()
Koselig med BV-treff ogsåSå bra! Trilletur er jo ypperlig - lett trening med sosial vri, som hun ene sa
Håper på det, men er ellers flere her inne fra drammensområdet, så bør jo være mulig med treff her og![]()
Ja mannen fant på en KIWI ved jobben, er visst ikke så mange som handler der for den ligger litt gjemt bortDet er favoritten her, men utsolgt de fleste steder pga nedsatt pris.
Mannen sverger til Dahls, men usikker på om vi får tak I den her nede :/