Det er det men har vert flink i det sistehehe nei ebay er farlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det men har vert flink i det sistehehe nei ebay er farlig
hehe og tobben er sjefenHeheskulle ha vaska mere men det var ikke tobben enig i
![]()
Det er koselig jaoohh ut å spise lunsj i imorgen koooselig
jeg og i grunn . det siste var noen servietter og en vestDet er det men har vert flink i det siste![]()
jeg,mannen, sølvi og et venneparDet er koselig jahvem med da ?
![]()
Trykka i meg en liten kransekake stang ådet skjønner jeg godt. må ha vært ganske sulten nå da vel
huff og huf. godt du får hjelp.Huff, storebror har fått omgangssyken virker det som. Klaga på vondt i magen i hele ettermiddag, og til slutt kasta han opp. Alene med baby i tillegg, så ringte etter mannen som kommer hjem, også er pappa her i mellomtiden. Foreløpig ser det ut til at han har fått en lettversjon, for han sovnet fort. Redd for at minste skal få det og, hun ammes jo ikke heller![]()
Åh neiHuff, storebror har fått omgangssyken virker det som. Klaga på vondt i magen i hele ettermiddag, og til slutt kasta han opp. Alene med baby i tillegg, så ringte etter mannen som kommer hjem, også er pappa her i mellomtiden. Foreløpig ser det ut til at han har fått en lettversjon, for han sovnet fort. Redd for at minste skal få det og, hun ammes jo ikke heller![]()
Så absolutt ;ohehe og tobben er sjefen
ja pga operasjonen? at du vil ned i vekt? eller hva?Trykka i meg en liten kransekake stang åmen ja
men klarer meg med veldig lite mat nå
![]()
Det blir kos dajeg,mannen, sølvi og et vennepar
hehe herlig. her har mannen fikset med klær i dagSå absolutt ;o![]()
veldig. gleder mgDet blir kos da![]()
Pga den å at jeg ikke får spiseja pga operasjonen? at du vil ned i vekt? eller hva?
Jar fått hjelp jeg åhehe herlig. her har mannen fikset med klær i dag
Så kos daher har vi fått 5 blomster/buketter på døra i dag..må ha flere vaser snart
ahhh skjønner...har du mye du skal taav nåPga den å at jeg ikke får spisevis jeg starter dagen med lite å kun spiser slike Knøtte måltider så er det jammen ikke plass til mye hver gang
Jobber ikke for å gå bed enda![]()
veldig. så mye fint.Så kos da![]()
![]()