Skravletråd

Nja mer eller mindre det samme etter hva jeg har lest...er vel mer landene det står på også...
i tillegg må barnet i huset fra før være minst 2 år...dvs. da er mannen 44år alt.
Ja det kan være:)
Ja er det ikke 45år? Syns huske det fra "ønskebarn" gikk på TV, med det ene paret som var på grensa. Også er det jo en prosess på flere år gjerne og. Barnet måtte være i Norge innen de var 45 tror jeg de sa.

Mini har vært urolig i kveld, tror hun ikke ble fornøyd med matmengden. Forvirrende det der. Jeg økte jo før forje helg, men gikk ned igjen fordi hun ble mer urolig. Men i sta hyyyylte hun, og jeg måtte fylle på flaska to ganger før hun ble fornøyd. Redd hun skal overspise og få vondt og. Men nå har jeg økt i alle flaskene, så får se:) babygråt er ikke ålreit, en blir så frustrert.

Ja er det ikke 45år? Syns huske det fra "ønskebarn" gikk på TV, med det ene paret som var på grensa. Også er det jo en prosess på flere år gjerne og. Barnet måtte være i Norge innen de var 45 tror jeg de sa.
Dt kommer veldig an på hvor du vil adoptere fra. Noen land, som Sør-Korea, er veldig strenge på det med alder (har til og med krav som går på bmi) - mens andre ikke er like strenge på det. Tror det var sånn at man måtte få tildeling før fylte 40 og at barnet skulle være henteklart før fylte 42. Men igjen, Dt endrer seg og varierer fra land til land

Mini har vært urolig i kveld, tror hun ikke ble fornøyd med matmengden. Forvirrende det der. Jeg økte jo før forje helg, men gikk ned igjen fordi hun ble mer urolig. Men i sta hyyyylte hun, og jeg måtte fylle på flaska to ganger før hun ble fornøyd. Redd hun skal overspise og få vondt og. Men nå har jeg økt i alle flaskene, så får se:) babygråt er ikke ålreit, en blir så frustrert.
Har sluttet å lure på hvor mye som er nok. Tilbyr pupp når han sutrer og legger til flaske ca hver 3/4time (det som passer med spising da) - ikke at det kommer så mye, men Tar det litt fra hvor mye gulp som kommer opp

dermed løpet kjørt...men de ser på flere ting da..og en på 45år kan jo være sprek...men de krever mer om helsetilstand osv da

Dt kommer veldig an på hvor du vil adoptere fra. Noen land, som Sør-Korea, er veldig strenge på det med alder (har til og med krav som går på bmi) - mens andre ikke er like strenge på det. Tror det var sånn at man måtte få tildeling før fylte 40 og at barnet skulle være henteklart før fylte 42. Men igjen, Dt endrer seg og varierer fra land til land
mannen er innafor på bmi iallefall om ikke anna:P

Vi har akkurat byttet over til Libero 2. Burde nok byttet noe før, men fikk ikke kjøpt før i går.

De til rema slapp igjennom både tiss og bæsj her, så ikke akkurat så populært :P men de satt kanskje litt løst akkurat da?

Er grei pris på både ene og andre enn så lenge da :)
Uff nei ikke moro når det blir lekkasjer :P er nok store fasong-forskjeller på babyene og :P begynner å få gode valker på lårene hun her :D

Uff nei det er ikke greit å forstå hva som er galt alltid :o Her var hun veldig urolig i går kveld og fikk 10 bæsjebleier i går så det var vel magen?! Men rolig i kveld heldigvis.. Håper dere får sovet godt i natt :)

hehe jaja ...men greit med det i bakhåd tilfelle lysten tar helt over:D
Sant det og man kan jo lage slik grøt i kjele inni ovnen, aldri prøvd selv men husker mamma laget om vi skulle ut på noe og ha mat når vi kom hjem :)

Back
Topp