Skravletråd

hehe ja...barnebarna likte visst krumkakene mine med sjokolade på tuppene så godt...det ble visst ikke jul uten...

men de har jeg heldigvis laget alt...så hun får få våre...lagde jeg før fødsel
Du er nesten for snill da!!

Hvilken størrelse bruker babyene nå? Her har hun på body i 56, strømpebukse i 50/56 og kjole i 62. Litt forskjellig mao :P har ikke prøvd body i 62 ennå men tror egentlig de vil passe :) Bruker mye ullbody fra janus i 60, litt stor men varm og deilig :)

Hallais :) vi har vært våken i nesten hele natt vi ;) sov fra 23 til 01.30 og fra 08.30 til 10.20. Resten av natta har O hatt store våkne øyne og masse lyder. Litt smådupping innimellom self :) det var straffa for at han sov masse i går!

Hvilken størrelse bruker babyene nå? Her har hun på body i 56, strømpebukse i 50/56 og kjole i 62. Litt forskjellig mao :P har ikke prøvd body i 62 ennå men tror egentlig de vil passe :) Bruker mye ullbody fra janus i 60, litt stor men varm og deilig :)
Bruker fremdeles 50 :) håper han vokser litt fortere nå. Liker ikke at han er så liten :( veies igjen til uka, så krysser fingrene.

Hallais :) vi har vært våken i nesten hele natt vi ;) sov fra 23 til 01.30 og fra 08.30 til 10.20. Resten av natta har O hatt store våkne øyne og masse lyder. Litt smådupping innimellom self :) det var straffa for at han sov masse i går!
Uffda! Var han bare våken da eller grinete?

Fått på en ny vask og lagt på plass en haug klær! Godt å få gjort litt når mannen er hjemme :D

Back
Topp