jaaaJa blir gøy for barna![]()
her er det stort fam.selskap i dag med 30 stk...jeg og snuppa holder oss hjemme
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jaaaJa blir gøy for barna![]()
Litt bolledeig herpølsemage![]()
Skjønner jeg godtjaaa
her er det stort fam.selskap i dag med 30 stk...jeg og snuppa holder oss hjemme![]()
Du er nesten for snill da!!hehe ja...barnebarna likte visst krumkakene mine med sjokolade på tuppene så godt...det ble visst ikke jul uten...
men de har jeg heldigvis laget alt...så hun får få våre...lagde jeg før fødsel
Hehe ÅjaMå ikke tro det kun er et hus som bygges der..minst 10 haha
Ja ikke sant. Hehe. Vet ikke om vi vil ha en tredje heller såtenker spiral her og. sist tok jeg ceracette,men nå må nr 3 vente haha
Hehejaa guud det stemmerjo![]()
Bruker fremdeles 50Hvilken størrelse bruker babyene nå? Her har hun på body i 56, strømpebukse i 50/56 og kjole i 62. Litt forskjellig maohar ikke prøvd body i 62 ennå men tror egentlig de vil passe
Bruker mye ullbody fra janus i 60, litt stor men varm og deilig
![]()
8 kg en uke etter fødselhvor mye gikk dere ned de første dagene?
HurraLille gull er 1 mnd alleredehjelpes meg
HurraLillemor her er og 1 mnd i dag! Huttetu, går fort altså!
Her og står det rimelig stille nå8 kg en uke etter fødselmen etterpå har det omtrent stått stille :/
Håper detBruker fremdeles 50håper han vokser litt fortere nå. Liker ikke at han er så liten
veies igjen til uka, så krysser fingrene.
Uffda! Var han bare våken da eller grinete?Hallaisvi har vært våken i nesten hele natt vi
sov fra 23 til 01.30 og fra 08.30 til 10.20. Resten av natta har O hatt store våkne øyne og masse lyder. Litt smådupping innimellom self
det var straffa for at han sov masse i går!
KjiptHer og står det rimelig stille nåjaja..
Noen ganger bare våken og litt sutring innimellom. Jobba hardt for den bæsjebleia jaUffda! Var han bare våken da eller grinete?
Utrolig forskjell på hverdag og helg ja.Fått på en ny vask og lagt på plass en haug klær! Godt å få gjort litt når mannen er hjemme![]()