Eldste dro ned juletreet vårt i fjorHehe jaen jul der pynten får fred
hehe bare å nyte det
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eldste dro ned juletreet vårt i fjorHehe jaen jul der pynten får fred
hehe bare å nyte det
![]()
Var 5 her i gårMange bæsjebleier bytter dere på en dag......? Tatt nr 7 på snuppa nå, skal det ikke bli litt færre snartogså har det blitt litt grønnere nå, var gulere før...?
må ikke si sånn når jeg er snopesykKake![]()
God morgenGod morgenjeg og mini ligger enda i senga. Hun fikk flaske kl 7 og da la jeg henne ved siden av meg, da sovner hun alltid fort igjen
Var å bakte pepperkaker med to på eldste sin alder i går. Fedrene bakte med de mens jeg og ei av mødrene bare satt å pratalikte rollefordelingen. Hehe. De var så flinke
![]()
Ja :/ håper de klarer å vinne resten nå altsåSåå skuffa over norge i gar...bahh!!
Hahaha uffEldste dro ned juletreet vårt i fjorhaha. Tok tak i glitteret, og når vi gikk mot han og sa nei så løp han, med glitteret selvsagt
så vi må ha en del ny juletrepynt i år
![]()
Høres ut som en fin rollefordeling jaGod morgenjeg og mini ligger enda i senga. Hun fikk flaske kl 7 og da la jeg henne ved siden av meg, da sovner hun alltid fort igjen
Var å bakte pepperkaker med to på eldste sin alder i går. Fedrene bakte med de mens jeg og ei av mødrene bare satt å pratalikte rollefordelingen. Hehe. De var så flinke
![]()
Ja de har jo tatt gull før og tapt åpingskampen såJa :/ håper de klarer å vinne resten nå altså![]()
Vi åFikk første ordentlige smil i går<3 ååååh jeg smelta helt!!
Ja så er enda håp. Men søren hellerJa de har jo tatt gull før og tapt åpingskampen så
Ja det funker hver gang foreløpig, så jeg må passe på når mannen er hjemme så jeg ikke må stå opp med eldsteGod morgenså herlig med en rolig morgen
pleier å funke å legge min å i senga men ikke i dag gitt
med det er helt greit
![]()
Hehe ja den rollefordelingen var fin![]()
Hahaha, dyra er vel like vanskelig som barnaHahaha uff![]()
Er var det katten som gjorde det i fjor![]()
Mellomste skulle kose å det ville den ikke så den hoppet opp i treet![]()
Ja helt greitHøres ut som en fin rollefordeling ja![]()
Det er det helt klart...men kjipt med en dårlig start for det liksomJa så er enda håp. Men søren heller![]()
Ja det var nydelig<3 så prøvde og prøvde for å få fler, men da var hun ferdigVi ådet er så herlig
![]()
![]()
jaja, men uansett kos med litt bakstJa helt greitpepperkaker ble det
var mest bare for å gjøre det, så ble ikke så mye da. Men det blir ofte liggende uansett
![]()
JuppHahaha, dyra er vel like vanskelig som barna![]()
Har ikke bestilt julekort endaSenere i dag blir det ut å levere flere julekorter eldste skal til faren å så etterpå blir det pepperkake pynting å få besøk av svigers
tilbyr de middag her i dag
![]()
Ikke noe fancy greier men![]()