Skravletråd

God morgen:) jeg og mini ligger enda i senga. Hun fikk flaske kl 7 og da la jeg henne ved siden av meg, da sovner hun alltid fort igjen:D
Var å bakte pepperkaker med to på eldste sin alder i går. Fedrene bakte med de mens jeg og ei av mødrene bare satt å prata:D likte rollefordelingen. Hehe. De var så flinke:)
God morgen :D så herlig med en rolig morgen :) pleier å funke å legge min å i senga men ikke i dag gitt :p med det er helt greit :)

Hehe ja den rollefordelingen var fin :D

Eldste dro ned juletreet vårt i fjor:o haha. Tok tak i glitteret, og når vi gikk mot han og sa nei så løp han, med glitteret selvsagt:P så vi må ha en del ny juletrepynt i år:p
Hahaha uff :p
Er var det katten som gjorde det i fjor :o
Mellomste skulle kose å det ville den ikke så den hoppet opp i treet :o

God morgen:) jeg og mini ligger enda i senga. Hun fikk flaske kl 7 og da la jeg henne ved siden av meg, da sovner hun alltid fort igjen:D
Var å bakte pepperkaker med to på eldste sin alder i går. Fedrene bakte med de mens jeg og ei av mødrene bare satt å prata:D likte rollefordelingen. Hehe. De var så flinke:)
Høres ut som en fin rollefordeling ja:D

God morgen :D så herlig med en rolig morgen :) pleier å funke å legge min å i senga men ikke i dag gitt :p med det er helt greit :)

Hehe ja den rollefordelingen var fin :D
Ja det funker hver gang foreløpig, så jeg må passe på når mannen er hjemme så jeg ikke må stå opp med eldste:)
Hehe ja, det kan vi like:D ungene lekte så fint sammen og, så min ville IKKE hjem:P

Senere i dag blir det ut å levere flere julekort :per eldste skal til faren å så etterpå blir det pepperkake pynting å få besøk av svigers :) tilbyr de middag her i dag :)
Ikke noe fancy greier men :p

Ja helt greit:D pepperkaker ble det:) var mest bare for å gjøre det, så ble ikke så mye da. Men det blir ofte liggende uansett:p
jaja, men uansett kos med litt bakst:)
Her er det peppekakehusbaking hos svigers i dag. allllt for mange folk som kommer...jeg og snuppa blir hjemme:P

Back
Topp