Håper dethan må jo være helt utslitt. Sovnet næ så håper bare han får sove godt nå
Håper det![]()
Hun her sov ikke lenge, håper hun sover nå snart, har vært grinete stort sett hele kvelden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper dethan må jo være helt utslitt. Sovnet næ så håper bare han får sove godt nå
Håper det![]()
Så deilig da! Takk det samme håper dere sover godtMini ser ut til å ha tatt natta han gitt2 timer før normalen. Så hu mor la seg rett å slett hu å
spent på hvordan natten blir da
men håper på en god natt for alle
![]()
Stilig kanskje ta en tur i morgen daJaså hvertfall slik ut da jeg bar der i dag
fra 14-18 mener jeg
![]()
Ikke noe soving på hu her i kveld![]()
Så braGått bedre enn forventet - har måttet vekke ham for mat
Søvndyret mitt ^-^
Det varte ikke lenge gittSå deilig da! Takk det samme håper dere sover godt![]()
Deilig når man har det så stille (før stormen?Tror jammen eldste sover endamellomste er på overnatting hos ei venninne
så her er det helt stille
bare meg å sambo som er våkne
deilig
![]()
Haha ja det er nok detDeilig når man har det så stille (før stormen?)
Her er det mer mat på gang
Huff det går så fort! Spennende å se den vokse, altså - men likevelLille gull er 1 mnd alleredehjelpes meg
Uff ja de vokser for fort men jammen er det gøy å følge dem jaHuff det går så fort! Spennende å se den vokse, altså - men likevel
Han har rukket å bli 3 uker (i går) her og føler han vokser i rakettfart
Ja det kan jeg tenke megUff ja de vokser for fort men jammen er det gøy å følge dem ja![]()
Tenk beste jul så er det nok mange som går![]()
Hehe jaJa det kan jeg tenke meg
Gleder meg til det og, men blir greit med en rolig jul først ^-^