Skravletråd

Mini ser ut til å ha tatt natta han gitt :o 2 timer før normalen. Så hu mor la seg rett å slett hu å :) spent på hvordan natten blir da :) men håper på en god natt for alle :)
Så deilig da! Takk det samme håper dere sover godt :)

Min har sovet fra 19 til nå...spent på resten av natten...

Gått bedre enn forventet - har måttet vekke ham for mat :)

Søvndyret mitt ^-^

Så deilig da! Takk det samme håper dere sover godt :)
Det varte ikke lenge gitt :p 20 min etter jeg la han i senga så var han lys våken igjen :o sovnet ikke før halv 1.. Å nå er vi lys våkne :p hehe vert det siden 7 :p men fått badet han å gjort en del :p nå produseres dagens første dritt bleie :p samtidig dom han holder på å sovne :o må få byttet den først :p

Det sovna han igjen :D ny badet å matet så håper han sover godt nå :D

Jeg har fått vasket ferdig dagens første maskin med klær :p brettet det som var tørt, ryddet kjøkkenet å tatt ut av oppvaskmaskinen å tenkte å prøve å montere pepperkake huset mens mini sov :p

Tror jammen eldste sover enda :o mellomste er på overnatting hos ei venninne :D så her er det helt stille :D bare meg å sambo som er våkne :D deilig :D

God morgen:) jeg og mini ligger enda i senga. Hun fikk flaske kl 7 og da la jeg henne ved siden av meg, da sovner hun alltid fort igjen:D
Var å bakte pepperkaker med to på eldste sin alder i går. Fedrene bakte med de mens jeg og ei av mødrene bare satt å prata:D likte rollefordelingen. Hehe. De var så flinke:)

Back
Topp