Skravletråd

Deilig å dusje:) men er litt tiltak av og til, med baby og mye annet å gjøre:P
Jaja er det så nøye a;) eneste jeg barberer er under arma, legga kan være til de skal synes for andre:P haha.
Kan være vanskelig når man er alene me baby ja :)

Ikke noe krise med hårete legger for meg egentlig :P hender at jeg går rundt i trusa da..

Kan være vanskelig når man er alene me baby ja :)

Ikke noe krise med hårete legger for meg egentlig :P hender at jeg går rundt i trusa da..
Ja kan det.
Hehe ja det kan jeg fint gjøre og. Bryr meg ikke om hårete legger med mannen:P er helst om jeg skal på offentlig bad eller ha på kjole om vinteren. Ellers er det stort sett vinterpels her:D haha

Ja kan det.
Hehe ja det kan jeg fint gjøre og. Bryr meg ikke om hårete legger med mannen:P er helst om jeg skal på offentlig bad eller ha på kjole om vinteren. Ellers er det stort sett vinterpels her:D haha
Tror han her bryr seg litt mer enn jeg gjør :P :P men nå er det unntakstilstand ;)

ååhh masse deilig morsmelk bæsj...
dag 1+2 var ikke det men kun den første bæsjen...
og i skrivende stund rett etter bleieskift omtrent bobler det godt i bleia igjen

Ja kan det.
Hehe ja det kan jeg fint gjøre og. Bryr meg ikke om hårete legger med mannen:p er helst om jeg skal på offentlig bad eller ha på kjole om vinteren. Ellers er det stort sett vinterpels her:D haha

varmer godt det hahaha :P

Fått kjøpt to julegaver til i dag :) kinogavekort :)

Har dere pynta til jul? Kanskje vi skulle gjort det nå i helga.. hm hm

Jepp 18 kr tror jeg :p men skal kjøpe nr 3 nå, tror hun har bikka 5 kg :eek:
ååhh hehe herlig hun vokser da...
vi slapp opp der i dag pga var unødvendig kom de frem til...skal opp på mandag da . blir spennende.
her går det i nr. 2 libero

Stakar hytta mi da, Synne herjer nok der nå :o

Back
Topp