Okei heh. like greitsom jeg har bakt tenker du?
som du fikk i selskap tenkte jeg på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei heh. like greitsom jeg har bakt tenker du?
toro suppe?Kremet kantarellaldri prøvd
![]()
Sitter å venter nååååååå i alle fall hvem bryr seg![]()
hehe var veldig mye der...men av glutenfritt var det chips, sjokolade, brownies og sitronmuffinssom du fikk i selskap tenkte jeg på![]()
Nei huffdet er ikke noe godt
![]()
![]()
Hvordan gikk detÅ så flom. Gubben skulle over![]()
Ja det er det virkeligdet er godt å høresåååå herlig når de finner noe de liker
![]()
Sitter å venter nå![]()
Er det de første?I dag fant vi ut at begge fortennene til storebror oppe er løse![]()
gjett om han syns det var spennende
![]()
Er det de første?klart det er spennende
![]()
Er det de første?klart det er spennende
![]()
Hehehe uffFlink å flink. Hvis jeg ikke gjør det selv blir det f... ikke gjort noe her I huset!
Ja det var j... deilig. Nå skal jeg begynne å mase om speilet som skulle ha vært skrudd opp for 1 år siden da vi kjøpte nytt baderomsinnredning![]()
Som han sier selv: det måtte en amarok, voldswagen pikup tilHvordan gikk det?
Husker det var tider det![]()
Hahaha så herligDet var så mye godt i selskapet at nå svømmer Sølvi i alt for mye pølser og kakerJeg tror magen kan eksplodere snart!!
![]()
Den står oppe på badet ca 5 cm fra do ! Så det skal bli veldig godt å få flytta denuffda!! men sannelig godt du ble kvitt boblebadetblir det tørketrommel nå da?
Okei så han kom over??Som han sier selv: det måtte en amarok, voldswagen pikup tilhadde jeg åpna døra, så hadde det kommet vann inn, mye vann
![]()
Det var så mye godt i selskapet at nå svømmer Sølvi i alt for mye pølser og kakerJeg tror magen kan eksplodere snart!!
![]()