Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flink å flink. Hvis jeg ikke gjør det selv blir det f... ikke gjort noe her I huset!Oj du har jammen vert effektiv å fått unna masseså flink du er da
![]()
Nå fortjener du virkelig en rolig å god kveld![]()
Må være godt å endelig være kvitt det badekaret nå jahehe
ja hehe. vi klikka litt igjenJeez - hang med en stund.. men mens jeg avsluttet jobbdagen så er det kommer 370 nye poster![]()
åh hehe. tannfeenI dag fant vi ut at begge fortennene til storebror oppe er løse![]()
gjett om han syns det var spennende
![]()
Au
Nei huffhehe det gikk såvidt, men herlighet for et værvi tok vogna men stakar lillegutt satt og hylte for det regnet rett inn på han så han ble jo klissvåt selv inni regntrekket
![]()
hehe. hadde du sko dA?nope, men det var søren meg bare såvidt![]()
Husker det var tider detI dag fant vi ut at begge fortennene til storebror oppe er løse![]()
gjett om han syns det var spennende
![]()
Hehe lykke til daFørste kamp i gruppespillet i kveldblir gøy med spill i Europa igjen
![]()
Nei altså jeg skulle bare lukke døren jeg. Så var det liksom ei som ikke hadde giddet å flytte fotenå hjelpes hvordan klarte du det![]()
Vi har vært i bursdag. jeg har spist pølser( var pizza og,men tåler ikke) og var litt for mye glutenfritt av søtkaker og kaker...så jeg er sprekkeklarHehe, hva har du spist?
Haha jeg er vandt med detnei aua da rosa![]()
hehe. hadde du sko dA?OG ER ikke regntøyet for lite
?
Okei heh. like greither har det vært veldig rolig, folk har nok vært litt opptatthvordan kake ble det?
![]()
Siden vi i dag viser skaderså her er Marie vs boblebad! Marie vant boblebad ute av huset!
kløne du daHaha jeg er vandt med dettil og med sambo reagerer ikke lengre
jeg er alltid blå
![]()