Skravletråd

Her blir det:

Hvem bryr seg kl 20 på tv2
Gift ved første blikk 20.30 på TVNorge
Adam møter Eva 21.30 må se hva det er for noe rare greier :p
Jordmødrene på fem 22,30 vis jeg klarer å holde meg våken til da :p

Dumme Ahus. Ringte og avbestilte 2 timer hos en gynekolog der. Skulle bare sjekke leie, og det kan jeg like gjerne gjøre hos fastlegen som har UL. Dessuten syntes jeg han gynekologen var litt ekkel :o

Og så hadde Ahus avbestilt alle timene mine fremover, inkl vekstkontrollen! :o og de hadde ringt helsestasjonen og "sladret" til jordmor om at jeg hadde avbestilt timene mine her (herlighet.. Proft??). Min jordmor ringte meg og hørte da for hun trodde ikke på det, og jeg sa at jeg skal jo ha vekstkontrollen uke 37 :o hun skulle ringte til dem og gi beskjed, da, men jeg må nok ringe i morgen og forsikre meg om at de ikke har tullet det til.. Er såååå lei Ahus.

Dumme Ahus. Ringte og avbestilte 2 timer hos en gynekolog der. Skulle bare sjekke leie, og det kan jeg like gjerne gjøre hos fastlegen som har UL. Dessuten syntes jeg han gynekologen var litt ekkel :o

Og så hadde Ahus avbestilt alle timene mine fremover, inkl vekstkontrollen! :o og de hadde ringt helsestasjonen og "sladret" til jordmor om at jeg hadde avbestilt timene mine her (herlighet.. Proft??). Min jordmor ringte meg og hørte da for hun trodde ikke på det, og jeg sa at jeg skal jo ha vekstkontrollen uke 37 :o hun skulle ringte til dem og gi beskjed, da, men jeg må nok ringe i morgen og forsikre meg om at de ikke har tullet det til.. Er såååå lei Ahus.
Hæ? Seriøst :o går det virkelig an :o
Nei dette var tåpelig :o håper det ordner seg :(

Hæ? Seriøst :eek: går det virkelig an :eek:
Nei dette var tåpelig :eek: håper det ordner seg :(
Ja, jeg ble irritert på dem. De surrer så fælt :o ja, får håpe det ordner seg, men jeg må ringe i morgen og høre for sikkerhetsskyld.

Dagen min :)
Rydda og forandret på soverommet og gangen
Vært å kasta søppel og ei bokhylle
Kjørt å sett på flom
Vaska bade
Endelig fått hive ut boblebadekaret, etter bare 6 mnd mas. Jeg måtte selvfølgelig hjelpe til å bære. Men vi grid det ved å demontere det så mye vi kunne
Vaska badet igjenn
Eti middag

Håper dere alle har hatt en fin dag:)

Dagen min :)
Rydda og forandret på soverommet og gangen
Vært å kasta søppel og ei bokhylle
Kjørt å sett på flom
Vaska bade
Endelig fått hive ut boblebadekaret, etter bare 6 mnd mas. Jeg måtte selvfølgelig hjelpe til å bære. Men vi grid det ved å demontere det så mye vi kunne
Vaska badet igjenn
Eti middag

Håper dere alle har hatt en fin dag:)
Oj du har jammen vert effektiv å fått unna masse :D så flink du er da :D
Nå fortjener du virkelig en rolig å god kveld :D
Må være godt å endelig være kvitt det badekaret nå ja :p hehe

Ble så oppgitt og irritert i stad! Forrige uke så bestilte jeg meg en mammabukse fra Ellos, og i dag kom endelig hentemelding! Det passa jo helt perfekt siden vi skal til Bergen i morgen :)
Men til min store skuffelse så har de klart og sende feil str, den er jo altfor stor!

Og med det så hiver jeg meg inn i skravletråden ;)

å nei så kjedelig! :o håper du finner en annen :)

Back
Topp