Hehe det fikk fort på slutten der før alle skulle noeJeez - hang med en stund.. men mens jeg avsluttet jobbdagen så er det kommer 370 nye poster![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe det fikk fort på slutten der før alle skulle noeJeez - hang med en stund.. men mens jeg avsluttet jobbdagen så er det kommer 370 nye poster![]()
Åh nei! Så kjedelig når det er feil størrelse! :/Ble så oppgitt og irritert i stad! Forrige uke så bestilte jeg meg en mammabukse fra Ellos, og i dag kom endelig hentemelding! Det passa jo helt perfekt siden vi skal til Bergen i morgen![]()
Men til min store skuffelse så har de klart og sende feil str, den er jo altfor stor!
Og med det så hiver jeg meg inn i skravletråden![]()
Får satse på å få holdt tritt med dere når permisjonen starter en gang I oktober ^-^Hehe det fikk fort på slutten der før alle skulle noe![]()
Tar tid å få ny ja, så tror jeg bare sender den i retur og satser på å finne en annen i BergenNeiguri så kjedelig
å så tar det jo en evighet å få ny da?
Sjønner godt at du er irritert![]()
Hehe, ja ser tankegangen din. Men jeg bestilte den i en str større enn de jeg har nettopp pga det.Åh nei! Så kjedelig når det er feil størrelse! :/
Samme skjedde med ene buksa jeg hadde bestilt. Men beholdt den og er egentlig glad til. Er nå borderline for liten..
Hehe nå er set rolig her daFår satse på å få holdt tritt med dere når permisjonen starter en gang I oktober ^-^
Her skal vi visst ut og gå litt - siden vi har vært inne I hele dag, så bake til I morgen og så... middag? Vet ikke hvorvidt jeg klarer å holde oppe med dere da heller![]()
Ja det ville jeg å gjortTar tid å få ny ja, så tror jeg bare sender den i retur og satser på å finne en annen i Bergen![]()
Det er kjæresteturJa det ville jeg å gjortde har nok mange i Bergen
er set familie tur?
![]()
Ååh så herligDet er kjærestetur![]()
Skal ha en overnatting i Bergen bare, men ungene skal være hos besteforeldrene hele helga![]()
Blir vel siste gangen på en god stund nå som vi har den muligheten![]()
Også greit og få gjort unna litt samtidig som vi kan kose oss å.
Blir IKEA bla på vei hjem, også skal vi hente en bilstol og selvfølgelig innom stoff og stil så jeg får kjøpt inn det jeg trenger til babynest![]()
Ser den ^-^ har en i 42 og en i 44 (jeans). Begge passer nå så ordnet seg.Hehe, ja ser tankegangen din. Men jeg bestilte den i en str større enn de jeg har nettopp pga det.
Så når de klarer og sende en str over det igjen blir det litt to much![]()
Så spent på hvordan speideren har det jeg![]()
kl tikker for seint
haha
![]()
Nei det var det ikke heller da det smaltUffdaså ikke godt ut.