Ja veldigGodt det da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja veldigGodt det da![]()
Ja kjedelig for eieroFFAmeien
Kan tenke meg det kommer litt forsikringssaker om dagen..Åååh![]()
![]()
Jauffalt blir jo ødelagt
![]()
Til meg selv kjøper jeg stort sett en av de helt enkle - ofte kan man finne dem til 10kr :Ojeg må ha jegka type har du da??
hehe artig daKjøper av og til flax kalender til meg selvog lager pakkekalender til sambo
prøvde å snike meg unna i år pga temin, julegaver og alt, men ikke sjans! Han SKULLE ha
![]()
han er så barnslig
![]()
![]()
Mhm veldig:/Ja kjedelig for eier![]()
Hehehe ^-^ Ser den.Haha, jajeg kjenner han godt da, har hatt han som lege hele livet, så han regna vel med at jeg ikke ble fornærma
![]()
Jeg pleier også ha en billig til meg selvTil meg selv kjøper jeg stort sett en av de helt enkle - ofte kan man finne dem til 10kr :O
Mannen varierer litt, pleier å kjøpe Haribo eller smarties ^-^
ja lite spennendeåh kjedelig![]()
Bruker å få f.eks sjokolade, dvd'er, sokker, øl fra polet på fredager og lørdager, hygieneprodukter (ting som ikke koster så mye) og noen "ordentlige" gaver. Har begynt på lista for i år, kan legge den ut når jeg er ferdighehe artig daHva har du oppi kalenderen hans
?
åh har den blitt ødelagt:/?uff stakar gravidbuksa mi, nå har jeg sydd den igjen.. håper den holder de siste litt over 6 ukeneskulle gjerne hatt en til, men nei det har de ikke nei.
Var det noespennende?løpe til postkassa kanskje??
Er vel en fordel og ikke gå bukseløsfå på meg buksa da kanskje![]()
Ja kjekt å seBruker å få f.eks sjokolade, dvd'er, sokker, øl fra polet på fredager og lørdager, hygieneprodukter (ting som ikke koster så mye) og noen "ordentlige" gaver. Har begynt på lista for i år, kan legge den ut når jeg er ferdig![]()