Skravletråd

Kjøper av og til flax kalender til meg selv :) og lager pakkekalender til sambo :) prøvde å snike meg unna i år pga temin, julegaver og alt, men ikke sjans! Han SKULLE ha :p :p han er så barnslig ;) :D
hehe artig da:) Hva har du oppi kalenderen hans:)?

Haha, ja :D jeg kjenner han godt da, har hatt han som lege hele livet, så han regna vel med at jeg ikke ble fornærma ;)
Hehehe ^-^ Ser den.

Hadde en morsom episode med legen som skulle ta kontroll/ul etter henvisning fra fastlegen. Hun hadde bare skrevet "bekreftet graviditet, trenger kontroll"

Når han så meg så bare lo han - leste opp beskjeden hennes og sa "ja, stor som du er så er det vel ingen overraskelse at du er gravid, nei" :P

uff stakar gravidbuksa mi, nå har jeg sydd den igjen.. håper den holder de siste litt over 6 ukene :P skulle gjerne hatt en til, men nei det har de ikke nei.

hehe artig da:) Hva har du oppi kalenderen hans:)?
Bruker å få f.eks sjokolade, dvd'er, sokker, øl fra polet på fredager og lørdager, hygieneprodukter (ting som ikke koster så mye) og noen "ordentlige" gaver. Har begynt på lista for i år, kan legge den ut når jeg er ferdig :)

Bruker å få f.eks sjokolade, dvd'er, sokker, øl fra polet på fredager og lørdager, hygieneprodukter (ting som ikke koster så mye) og noen "ordentlige" gaver. Har begynt på lista for i år, kan legge den ut når jeg er ferdig :)
Ja kjekt å se:)
Min mann hadde nok ikke satt sånn pris på det, men kan foreslå han lager en til meg:P haha

Back
Topp