Det er mye i garn ja. Blir det ikke fint i noe garn på nille elr lignende?
hm vet ikke helt. litt vanskelig å finne riktig strikkefasthet, må sjekke hva den var på igjen, kanskje
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er mye i garn ja. Blir det ikke fint i noe garn på nille elr lignende?
Det var det den varden var jo supersøt da! har veldig lyst på![]()
Skravler ikke så mye rundtI denne tråden? Eller generelt? Har jo allerede skravlet en del rundt forbimen hvor mange må vi ha for å klare 1000 her i dag da?
![]()
HahahaHei jentermå bare fortelle hva legen sa til meg da jeg gikk inn på kontoret hans nå nettopp. "Er det plass til noe mat inni der da?" Mens han så på magen min og smilte.. Haha
![]()
![]()
tenkte her...På generelt gidder jeg ikke skavle så myeI denne tråden? Eller generelt? Har jo allerede skravlet en del rundt forbimen hvor mange må vi ha for å klare 1000 her i dag da?
![]()
Det var det den var![]()
å greit med en som er litt tykkere
![]()
nei hehe. men vi kan gå inn der alle vi om vi avtaler heheSkravler ikke så mye rundtlager tråder, pga dritt lekker stelleveske
men greier ikke holde takt med de som skravler på september tråden
![]()
HahahahVar en dag I august en skulle tro vi hadde drekkislik som vi skravla
![]()
Hei jentermå bare fortelle hva legen sa til meg da jeg gikk inn på kontoret hans nå nettopp. "Er det plass til noe mat inni der da?" Mens han så på magen min og smilte.. Haha
![]()
![]()
gjør dt . kan jo være.hm vet ikke helt. litt vanskelig å finne riktig strikkefasthet, må sjekke hva den var på igjen, kanskje![]()
var mandag tror jeg jaHahahahja
Å vi klarte jo over 1000 på mandag mener jeg det var![]()
Haha nei der gidder jeg ikke å gå inn en gangSkravler ikke så mye rundtlager tråder, pga dritt lekker stelleveske
men greier ikke holde takt med de som skravler på september tråden
![]()
hehe herlig daHei jentermå bare fortelle hva legen sa til meg da jeg gikk inn på kontoret hans nå nettopp. "Er det plass til noe mat inni der da?" Mens han så på magen min og smilte.. Haha
![]()
![]()
He he, tror kanskje de hadde fått litt sjokknei hehe. men vi kan gå inn der alle vi om vi avtaler hehe
Du klarer det fint syns jegHaha nei der gidder jeg ikke å gå inn en gangjeg skravler i de trådene jeg har laget
prøver å holde de litt oppe
![]()
Hehehe jo kansje dettenkte her...På generelt gidder jeg ikke skavle så mye![]()
haha jeg liker når folk får sjokk hahaHe he, tror kanskje de hadde fått litt sjokkspes hvis vi hadde valg et tema
for her skravles det om alt fra topp til tå
![]()
ellers takkHehehe jo kansje detnoen som gidder å bla bakover å se hvor mange vi trenger?
![]()
Der er blitt kaldt jaja for det har virkelig blitt mye kaldere ute nåher er det i alle fall 12 grader!