Ja, men de må jo få en dag på seg til å god gjøre seg litt å, tenker jeg. Kan jo ikke sitte å skravle alene I min egen trådHaha nei der gidder jeg ikke å gå inn en gangjeg skravler i de trådene jeg har laget
prøver å holde de litt oppe
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, men de må jo få en dag på seg til å god gjøre seg litt å, tenker jeg. Kan jo ikke sitte å skravle alene I min egen trådHaha nei der gidder jeg ikke å gå inn en gangjeg skravler i de trådene jeg har laget
prøver å holde de litt oppe
![]()
Ja, alt bra med oss beggeHahaha![]()
Var alt fint å flott?![]()
Takk for detDu klarer det fint syns jeg![]()
haha lol. Blir du tatt for å være gal i stedenforJa, men de må jo få en dag på seg til å god gjøre seg litt å, tenker jeg. Kan jo ikke sitte å skravle alene I min egen tråd![]()
Liker den bedre enn å måtte bla seg bakoverkan vi ikke heller bare skravle på og se hvor vi lander heh`?
Haha jeg får sette i gang jeg daellers takkhaha
Det skal holdeTakk for detså får vi se om det holder
![]()
yes så go goLiker den bedre enn å måtte bla seg bakover![]()
haha må vel ikke...kan vi ikke bare skravle?Haha jeg får sette i gang jeg da![]()
Ja, stor mage <3 eneste jeg er fornøyd med etter å ha gått opp 14,5 kghehe herlig daStor og fin mage ja?:
Alt ok på kontroll?
![]()
Jo det kan vi åkan vi ikke heller bare skravle på og se hvor vi lander heh`?
Hahaha nei det er santJa, men de må jo få en dag på seg til å god gjøre seg litt å, tenker jeg. Kan jo ikke sitte å skravle alene I min egen tråd![]()
Så flottJa, stor mage <3 eneste jeg er fornøyd med etter å ha gått opp 14,5 kgalle tester var fine
![]()
da må vi ha 1300 som mål i dag hehe...Jo det kan vi åmen kjekt å ha ett mål vi kan nå
skravla jo nesten 1200 på mandagen
Men jeg gidder ikke bla gjennomså mange sider sikkert så langt i dag
hehe
Å jeg er sulten.. Må få liv i doven dyret mitt slik at vi kan komme oss avgårde![]()
Så braJa, alt bra med oss beggefikk sykmelding fram til jeg går ut i permisjon pga bekken og fordi jeg hadde så høyt BT i sommer. Kjedelig, men også litt deilig
![]()
Finner alt for mye søtt dudenne var også søt
![]()
Totoro begynnte morgen I dag med innlegg nr 33100yes så go goheh