husker det fra jeg var lita...Hehehe![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
husker det fra jeg var lita...Hehehe![]()
sovemedisinJeg å![]()
hehe okNei det er blitt litt mindre for jeg er så håven der nedehaha
Tror det ble litt for mye av det, det ble så mekanisk.ahhh...han gjorde seg ferdig?
ahhh...det er ikke noe særligTror det ble litt for mye av det, det ble så mekanisk.
Jepp.. Eller som sambo svarer når jeg sier det er hans feil.. Det var da du som valgte å ta i mot å begynne å produsereHe he Ååh er det det som har skylla for at jeg sitter her som en stranda hval![]()
at han ikke får nokTil hans frustrasjonhahaha litt herlig å se å da
![]()
Hehe jaat han ikke får nok?
Ha haJepp.. Eller som sambo svarer når jeg sier det er hans feil.. Det var da du som valgte å ta i mot å begynne å produsere![]()
Haha
haha dakarHehe ja![]()
Hehe ja![]()
Er det egentlig noensinne synd på disse mannfolka våre? Synes ikke det jeg, for de har jo så flotte damerhaha dakar![]()
Han er fin derHa ha
Hehehe jahaha dakar![]()
hehe joda. du har n¨å rett i detEr det egentlig noensinne synd på disse mannfolka våre? Synes ikke det jeg, for de har jo så flotte damer![]()
![]()
Jeg er helt enigEr det egentlig noensinne synd på disse mannfolka våre? Synes ikke det jeg, for de har jo så flotte damer![]()
![]()
Ja det er jo godtHehehe jamen er godt for meg å se
for selv om jeg ikle føler meg så fin nå så syntes han det
![]()
Ja faktisk, spiste spagetti og kjøttdeig, og der er det tomatpurre. Er det derfor da kanskje![]()