UffStakkars pappa må ut i hele natt for å jobbe pga flommenHan er i frivillige brannvesenet, så jeg tror det er derfor, for det er ikke i forbindelse med jobben hans.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
UffStakkars pappa må ut i hele natt for å jobbe pga flommenHan er i frivillige brannvesenet, så jeg tror det er derfor, for det er ikke i forbindelse med jobben hans.
Jeg ville gjort det da ja...men samtidig er de med lisser litt kulere...men smak og behag...en del forskjell i prisOki, så da burde jeg kjøpe de med borrelås da for siden det er samme sko og samme merke, vil jeg jo få mer valuta for pengene på den måten.
Hehe javeldig høyt tak så man fikk plass under der selv![]()
Har ikke hatt halsbrann på minst en uke, men NÅ kom det skikkelig![]()
Nei jeg må komme meg i dusjen å få vasket ut den fargenå så finne noe mat
![]()
![]()
Ja veldigJa da er det synd på han. Men godt vi har slike som han da som er frivillige![]()
Ja han har vært med i mange åråh! så snilt av han da!
Ja det er tilstander. Svigers har en hytte ved vannet som de har styra på med i flere år nå, og der er vannet over plen og flere av byggene ute, og snart inn i hytta
Ja faktisk, spiste spagetti og kjøttdeig, og der er det tomatpurre. Er det derfor da kanskjespist noe med tomatsaus i dag??
Åh neiJa det er tilstander. Svigers har en hytte ved vannet som de har styra på med i flere år nå, og der er vannet over plen og flere av byggene ute, og snart inn i hytta![]()
Skulle bli verre igjen i natt tror jeg, så de regna med at de ville komme inn i hyttaÅh nei![]()
håper det stopper
![]()
uff
![]()
skal du bestille et av de da?hihihi![]()
Nei jeg må komme meg i dusjen å få vasket ut den fargenå så finne noe mat
![]()
![]()
haha neimen får han smakeFar erter dutt. Dutt tigger![]()