Å jahaha neimen får han smake?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å jahaha neimen får han smake?
hihi heldig daÅ jahver gang. Med andre ord så og si hver dag
![]()
Kjedelig på kvelden å gjøre menÅåå, jeg må henge opp klærsatte jo på maskina i sta jeg. Glemmer sånt så lett
![]()
Liker å likerhihi heldig daHan liker det meste
?
haha matglad katt detLiker å likerhan skal smake på alt
sitter å tigger under hver middag og blir rimelig furten hvis vi har spist uten at han fikk det med seg. Av en eller annen grun er taco og mexicansk gryte noe han liker godt. Fårikål var også ok.
Ja å skrekkelig bortskjemthaha matglad katt det![]()
Åh herregudSkulle bli verre igjen i natt tror jeg, så de regna med at de ville komme inn i hyttanaboene er evakuert, for de bor der.
JeppHer ble det toast![]()
Åh farget ?![]()
Hahaha det hørtes givende utHer ser vi på hvordan de lager noen dekk...fytti såå kjedelig![]()
HeheheFar erter dutt. Dutt tigger![]()
Åh pokker jeg skulle ha kastet de i trommelenÅåå, jeg må henge opp klærsatte jo på maskina i sta jeg. Glemmer sånt så lett
![]()
Stakkars dere. Dere er virkelig hardt rammet av denne flommen dere. Vi får krysse fingrene og håpe der går bra.Skulle bli verre igjen i natt tror jeg, så de regna med at de ville komme inn i hyttanaboene er evakuert, for de bor der.
Ja det er detKjedelig på kvelden å gjøre men![]()
Tar det opp jeg slik at sambo å får se detSnart hellstrøm rydder opp![]()
Ja veldig kjedelig for demÅh herregud![]()
HeheÅh pokker jeg skulle ha kastet de i trommelende får vente til i morgen nå orker jeg ikke
![]()