ja råååsa er kultja må nesten det hehe.. har svarte nå. kjedelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja råååsa er kultja må nesten det hehe.. har svarte nå. kjedelig
ble det sykkel?
Her hentet mannen guttungen![]()
okei. da er det nok greit med bil jaja vi syklaregna bare bittelitt, men meldt sykt mye regn i morgen tidlig så da skal de kjøre
![]()
399 var jo billig da. veldig forskjell i pris647 for de med knyting og 399 for de med borrelås![]()
Her er flom bilde fra Larvik, denne stranda/campingplassen ligger ved et vann som har en kort elv ut til lågen
Hahaha så enigjeg falt pladask for de rosa
![]()
Vis vedlegget 136352
Her har vi kunstverket
Tok ikke bilde av maripankaken, helt enkel marsipankake, lignet litt på en jeg la ut bilde for kort tid siden av![]()
Sånn.. på vei hjem. Sliter med løs mage i det siste :/ veldig slitsomt på vei til/fra jobb..
Ble derimot kommandert ned på et sete av en eldre asiatisk dame på toget (de fleste spør bare om jeg vil sitte, hun her reiv meg nesten ned) ^-^ så klappe hun meg litt på magen før hun skulle av togetmye rare, søte folk der ute
![]()
Guttungen spiste 4 kjøttkaker til middag!!![]()
takk for detNei gosh så søt hehe.. digger Olaf <3
hehe 2 sulte karer i dagoi da var han sultenminste min spiste 1,5 karbonade, syns det og var rimelig mye
![]()
I postkassen vår var det vist bare bla bla bla i dag
Haha det er reklamen hun mener![]()
Heheheja gjorde jo i grunn det ellers hadde jeg jo ikke fortsatt hehe
Det er ikke lenger noen tvil jeg er nabolagets galeste kvinnfolk![]()
Knytingmen var de finest med knyting eller borrelås?
Åhh gurrrii nå begynte jeg nesten grine her selv.
Jenta som skulle ha frostkaken var blitt så glad for kaken at hun hadde sagt til moren hun elsket den personen som hadde laget den.hehe
Jeppmed rosa striper?har lyst på de jeg
har med svarte striper nå men begynner å bli slitne! før har jeg hatt med røde striper også men det passer ikke så godt når jeg bruker lite rødt
![]()