Ser dener jo så godt!
Sluker det meste av frukt egentlig - akkurat der savner jeg hagen jeg hadde tilgang til I Frankrike ..
Jeg er ikke så fæl på så mye frukt egentlig...men norske plommer og epler..åhh dt er jeg svak for
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser dener jo så godt!
Sluker det meste av frukt egentlig - akkurat der savner jeg hagen jeg hadde tilgang til I Frankrike ..
drypper litt innimellom, men lite. Tar på dress som tåler vann så er vi sikkerSå koseligopphold hos dere?
Yums ^-^Jeg er ikke så fæl på så mye frukt egentlig...men norske plommer og epler..åhh dt er jeg svak for![]()
Yums ^-^
For min del er det vannmelon - kan fint finne på å spise flere kilo alene :O
Og solvarm aprikos rett fra treet..
Se der ja. Thanks!Da er nye tall klare:
JaYes moren var over seg av glede. Da blir jeg så glad![]()
Hehe håper du fårJeg prøver å smiske med mannen om litt snop senere![]()
Kos dere masse uteHer skal vi snart ut å treffe noen naboer for lek![]()
Åååh den var finVis vedlegget 136352
Her har vi kunstverket
Tok ikke bilde av maripankaken, helt enkel marsipankake, lignet litt på en jeg la ut bilde for kort tid siden av![]()
Hva blir det for noe i dag?Da var middagen I gang.
Kålruletter for første og siste gangHva blir det for noe i dag?
Uff det hørtes ikke godt utFått skrekkelig vondt I låret den siste tiden, regner med at det har noe med bekkenet og mye vann I kroppen, gjør vondt å flytte benet hvis jeg ligger på siden. Hvis jeg sitter på visse måter. Men godt det ikke er mange mnd igjenn,
HeheheKålruletter for første og siste ganggidder ikke stå å binde opp kål på den måten flere ganger
![]()
KjøttdeigHehehefår håpe se er gode da
har aldri smakt det selv
hva har du inni dem?