Skravletråd

Ser den :p er jo så godt!

Sluker det meste av frukt egentlig - akkurat der savner jeg hagen jeg hadde tilgang til I Frankrike ..

Jeg er ikke så fæl på så mye frukt egentlig...men norske plommer og epler..åhh dt er jeg svak for:)

Jeg er ikke så fæl på så mye frukt egentlig...men norske plommer og epler..åhh dt er jeg svak for:)
Yums ^-^

For min del er det vannmelon - kan fint finne på å spise flere kilo alene :O

Og solvarm aprikos rett fra treet..

Yums ^-^

For min del er det vannmelon - kan fint finne på å spise flere kilo alene :O

Og solvarm aprikos rett fra treet..

Liker verken vannmelon elr aprikos. men det går ned på høykant hos både mannen og guttungen:P

Da er nye tall klare:

Vedlegg

• 1442415899274.jpg
    1442415899274.jpg
    55,7 KB · Visninger: 4
  • 1442415906365.jpg
    1442415906365.jpg
    55,5 KB · Visninger: 5
  • 1442415915085.jpg
    1442415915085.jpg
    55,8 KB · Visninger: 3
Bordet å kjøkkenet ryddet , en klesvask er satt på å en unge stakk ut den andre emigrerte til rommet :o fantastisk kjekt med Lego for tiden :) :D
Jeg vurderer å støvsuge men siden bekkenet er som det er så bør jeg kansje bare la være :o

Fått skrekkelig vondt I låret den siste tiden, regner med at det har noe med bekkenet og mye vann I kroppen, gjør vondt å flytte benet hvis jeg ligger på siden. Hvis jeg sitter på visse måter. Men godt det ikke er mange mnd igjenn,

Fått skrekkelig vondt I låret den siste tiden, regner med at det har noe med bekkenet og mye vann I kroppen, gjør vondt å flytte benet hvis jeg ligger på siden. Hvis jeg sitter på visse måter. Men godt det ikke er mange mnd igjenn,
Uff det hørtes ikke godt ut :o nei det er jammen godt vi ikke har lenge igjen nå. Merker hele kroppen er sliten

Back
Topp