Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe takkÅåååh den var nydeligdu er så sykt flink
![]()
Knyttingja samme her. ville du valgt med borrelås elr knyting?
Som i 'jeg har løpt på do i hele dag på jobb' (var veldig usikker på hvordan jeg skulle komme meg hjem, men går nå greit - enn så lenge)så skjønn dame![]()
Godt det finnes slike![]()
Veldig løst da elr? Mye luft?
:/
Hehehe så deiligGuttungen spiste 4 kjøttkaker til middag!!![]()
huff ....har slitt selv, men ikke hatt det så gale tror jeg.Som i 'jeg har løpt på do i hele dag på jobb' (var veldig usikker på hvordan jeg skulle komme meg hjem, men går nå greit - enn så lenge)
Yes moren var over seg av glede. Da blir jeg så gladDet vil jeg tro![]()
![]()
han pleier spise 2Hehehe så deilig![]()
ja det er godt med kjøttkaker
hehe
Ikke langt unna - og med gåsehud langs beina hver gang ><huff ....har slitt selv, men ikke hatt det så gale tror jeg.
sorrry meg..men er det nesten brunt vann?
huff ikke noe særlig . ubehagelig:/Ikke langt unna - og med gåsehud langs beina hver gang ><
Men på den positive siden, kan ikke være stort mere der inne som skal ut nå, på en stund i alle fall - er nok bare blitt kald :/
Det ga seg hos deg?
Haha - ja akkurat det kan være lurt; vet jeg også skal unngå å spise druer til magen stabiliserer seghuff ikke noe særlig . ubehagelig:/
Ja, ikke vært så gale her de siste dagene egentlig. men har funnet ut jeg må kutte ned på plommer haha
Norske plommer er noe av det beste jeg vet nemlig, men roet ned på det nå ellers går det galeHaha - ja akkurat det kan være lurt; vet jeg også skal unngå å spise druer til magen stabiliserer seg![]()
Skal se om jeg ikke klarer å fikse update her I farten ^-^er oppdatering nå 5 igjen tror jeg![]()
Det hadde vært strålendeSkal se om jeg ikke klarer å fikse update her I farten ^-^
Ser denNorske plommer er noe av det beste jeg vet nemlig, men roet ned på det nå ellers går det gale![]()
Så koseligHer skal vi snart ut å treffe noen naboer for lek![]()