ja var de beige knestrømpenebra en gave har kommet da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja var de beige knestrømpenebra en gave har kommet da![]()
I følge han på bilbutikken så kan jeg være så heldig ja.. Selv om jeg ikke har brukt bilen på 3,5 årHæææ? du skal ikke betale på det??
Det er meget mulig i følge bilselgeren .. Desverre.. Hadde vist ikke noe å si at det er han som har brukt bilen . Men skal sjekke det opp altsåmå du virkelig det?
herrregud det går ikke an...I følge han på bilbutikken så kan jeg være så heldig ja.. Selv om jeg ikke har brukt bilen på 3,5 år
Her på apoteket er de alltid detja kjedelig når det er tomt.
Jepphehe så sent??
nei det er jo for dumt. de må jo ha den. men opplevd dt selv. både privat og jobbHer på apoteket er de alltid detmen pleier normalt bare å ta en dag :/ ikke så mye tull som dette :/
Jeg er ikke sjokka over noe lengreherrregud det går ikke an...
Tviler. Han hadde utestående regninger der å .. Å bilen er ikke verd ei krone
hehe her var det en bra ting i dagJeppså kjedelig
Men jeg fikk så masse gøy i går at jeg får vell ikke noe resten av uka![]()
nei det forstår jeg du ikke er...men hørt makan til system a gittJeg er ikke sjokka over noe lengre![]()
Se derLillelørdag i dag...fin unnskyldning for snop![]()
Hun elsker knestrlmperkult![]()
good good. ligger nok på samme plassenjepp![]()
Mhm men de vill jo bare ha det de har krav på.. Forståelig bok.. Men det vill jeg å !nei det forstår jeg du ikke er...men hørt makan til system a gitt
Det er meget mulig i følge bilselgeren .. Desverre.. Hadde vist ikke noe å si at det er han som har brukt bilen . Men skal sjekke det opp altså