Skravletråd

Da var mamma avlevert på trening, venter på gubben så jeg får kjørt han,så han får henta bilen sin. Av en eller annen merkelig grunn greier han ikke kjøre både bil og hjullaster sammtidig:p rart det der;) greit å snill kone da :p
Hahaha mannfolk :p vi hadde jo klart det lett :p tar bare bilen oppi lasteren :p hahaha neida :p

Han er heldig som har deg :)

Var visst ikke innom skravletråden etter jeg henta i bhg før nå, da måtte jeg hoppe 650(!!) innlegg:P hehe.
Hadde veldig koselig besøk av ei venninne i går, og guttungen var overgira helt til han la seg:P
Nå er han levert i bhg og jeg har spist frokost. MEN jeg er ikke helt mett så tror jeg må ha en brødskive til:p

Var visst ikke innom skravletråden etter jeg henta i bhg før nå, da måtte jeg hoppe 650(!!) innlegg:p hehe.
Hadde veldig koselig besøk av ei venninne i går, og guttungen var overgira helt til han la seg:p
Nå er han levert i bhg og jeg har spist frokost. MEN jeg er ikke helt mett så tror jeg må ha en brødskive til:p

hihi det ble skravlet ganske voldsomt i går :P
Koselig med besøk da :D

kjenner til matsituasjonen :P

gikk det bra?
Tja han ville nå helst være hjemme med meg:P men det gikk greit nok.

Han ville leke i fellesen når vi kom...men de var inne på avd. Heldigvis kom det en ut, og hun foreslo de skulle inn å leke med en ny bil...han var helt med ..jeg var med inn. Han ble totalt oppslukt av bilen og hadde knapt tid å si hade

Tja han ville nå helst være hjemme med meg:p men det gikk greit nok.

Han ville leke i fellesen når vi kom...men de var inne på avd. Heldigvis kom det en ut, og hun foreslo de skulle inn å leke med en ny bil...han var helt med ..jeg var med inn. Han ble totalt oppslukt av bilen og hadde knapt tid å si hade

Bra den nye bilen var stas da :)

Back
Topp