Skravletråd

Posten kom, får gå å hente den før den blir kliss våt.
Setningen : det høljer ned. Har fått ny betydning I dag, for her har han der oppe åpna slusene:)

Jada veldig greit med noen som har:)
Lyst på noe lignende selv på sikt.
men desverre så driter jeg ikke penger:P hahaha
Hadde vi bare gjort det:D haha. Hadde vært topp å hatt noe sånt:) men da blir det kanskje til at man ikke føler man kan reise noe annet sted fordi man må bruke det når man har det.

Mannen er så rar...fikk mms av han...fått hull i favorittskoa sine:P

Hadde vi bare gjort det:D haha. Hadde vært topp å hatt noe sånt:) men da blir det kanskje til at man ikke føler man kan reise noe annet sted fordi man må bruke det når man har det.
Det er sant som du sier der ja...
men jeg håper jeg har så mye penger at jeg kan begge deler høhø:P

Neida, men vi får se. Mannen snakker om det selv og har lyst på. Prisene er ikke så gale nødvendigvis og mannen er handy så vi trenger ikke kjøpe noe veldig luksus og perfekt.

Det er sant som du sier der ja...
men jeg håper jeg har så mye penger at jeg kan begge deler høhø:P

Neida, men vi får se. Mannen snakker om det selv og har lyst på. Prisene er ikke så gale nødvendigvis og mannen er handy så vi trenger ikke kjøpe noe veldig luksus og perfekt.
Ja jeg tenker det samme:) men er nok ikke aktuelt her. Ikke før vi er nærmere pensjonsalder isåfall:P hehe. Mannen er veldig glad i å reise til USA, og jeg liker å reise litt rundt omkring så er greit å ha mulighetene åpne:)

Ja jeg tenker det samme:) men er nok ikke aktuelt her. Ikke før vi er nærmere pensjonsalder isåfall:p hehe. Mannen er veldig glad i å reise til USA, og jeg liker å reise litt rundt omkring så er greit å ha mulighetene åpne:)
hehe, nei jeg skjønner. blir for all del noen år til her og. men det er ikke en umulighet.
mannen tjener godt og vi har like tanker omkring dette.

Back
Topp