hehe du har laget ja?Kjenner at jeg nok har plass til litt blåbærpai ogsåhaha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe du har laget ja?Kjenner at jeg nok har plass til litt blåbærpai ogsåhaha
Åh? Hva du skal?Dagen senere blir enda finere den!!!![]()
Høyre som har styrt de siste fire åra her og. Godt med skifte daJa her og. Høyre som har styrt og de har gjort det dårlig.
Hente noen medisiner og handle inn noen wienerbrød til samboOkei. høres greit ut![]()
Hva skal dere i sentrum?
Lagt utgjerne det![]()
Ja, er det kommet noe nytt de siste to åra? Vi har iallfall den typen som slipper inn luft i flaska selvdet er de vi har ogDen nyeste typen
Ja det er vanvittig fælt.. Vis barna bør slått så skal de likevel møte den som har gjort det ( den foreldren)Herlighet så fælt. Foreldre foran barna
Får håpe han ikke før greie på det, og iallfall ikke møter opp.
ja temmelig lenge. vet ikke nøyakti år.Høyre som har styrt de siste fire åra her og. Godt med skifte daBergen har vel hatt høyre lenge?
Hehe jeg har nettopp slukt en rislunsjKjenner at jeg nok har plass til litt blåbærpai ogsåhaha
Åh så kjekk ordning daHente noen medisiner og handle inn noen wienerbrød til sambode tar alltid med seg hver sin kveld
![]()
Ikke sant det mener jeg åHehe, har man små barn burde vel energinivået være ganske så bra så DET burde de klare![]()
Har du laget den nå??
Hehe koseligSe guttungen igjen![]()
Ja daÅh så kjekk ordning da
Har du laget den nå??
Bare på morningen??
Det er helt syktbruker en evighet på kakene jeg
![]()
hehe herlig da. Han jobbet med igjenJa dade koser seg på kveldskift hehe
hver torsdag har de grilling å
![]()
Ja det er jammen sant. Stakkars forsvarsløse barna. At man må kjempe sånn for dem er sykt, det burde være en selvfølge at han ikke har noe i dems liv å gjøre.Ja det er vanvittig fælt.. Vis barna bør slått så skal de likevel møte den som har gjort det ( den foreldren)
Vis vi blir så er det ingen som tvinger oss til det!
Det håper jeg å![]()
Men baket du den i dag? Føler jeg må vente til den har kjølt seg ned før jeg klasker på med krem olDen der er ikke så tidskrevende nei.
Jeg bruker lang tid på små figurer med mange detaljer...det der går unna hehe
Ja ikke santIkke sant det mener jeg å![]()
Er dårlig å bare ringe sånn .. De tar jo bort en ansatt fra barna da :/ å det er ikke ok