Skravletråd

Her har det vært høyre de siste fire åra, og med tanke på at vi bor i distrikt skjønner jeg ikke at folk stemmer det:eek: jeg er imot sentralisering, og det er jo akkurat det som skjer. Men det er viktigere ved stortingsvalget.
Ja dere har hatt høyre lenge dere? Godt det blir skifte da:D hva ser det ut til at det blir?:)

Hm, rart ja. Mhm, håpe det går bedre ved stortingsvalg da.

AP:)

hva ble kjøpt:)?
Så bra! Hva kjøpte du?
Ble nattposer, kluter, et pledd, ny seng til storesøster (og madrass, dyne osv), glass, puter, sengetøy, lakner, røykvarslere, bestikk, servise osv.. Ble endel :) og før vi var innom IKEA kjøpte vi en vugge fra Barnas Hus :D greit å få det i hus, kjenner jeg altså.

Det er gode nyheter da :D :D

Men tror ikke bekken er serlig glad i IKEA nei :p det er jammen ikke mitt hvertfall
Nei, mye tråkking! :p gått 13000 skritt idag. Håper en natts søvn heler bekkenet igjen :)

Ble nattposer, kluter, et pledd, ny seng til storesøster (og madrass, dyne osv), glass, puter, sengetøy, lakner, røykvarslere, bestikk, servise osv.. Ble endel :) og før vi var innom IKEA kjøpte vi en vugge fra Barnas Hus :D greit å få det i hus, kjenner jeg altså.

Nei, mye tråkking! :p gått 13000 skritt idag. Håper en natts søvn heler bekkenet igjen :)
Åh så mye da:):) og endelig vugge:D

Det skjønner jeg godt. Jeg er blitt vant til det jeg:o nesten fælt å si det. Liker bedre når han er hjemme da, selvom han er ute å jobber liksom, så vet jeg at han er her:)
Det er ikke fælt å si. Jeg var p vandt til annen hver uke alene. Men så hadde han en lang periode uten.. Å da ble jeg plutselig veldig vandt med å alltid ha han her :) dette er bare 3 uken men kveld.. Han har annen hver uke.
Men blir jammen tøfft de ukene han jobber kveld å jeg har tre å ta hensyn til :o

Oj dere har fått handlet inn en god del da :D :D

Håper du er bedre i morgen ja :)

Oj dere har fått handlet inn en god del da :D :D

Håper du er bedre i morgen ja :)
Ja, det ble et lite lass :) glemte å nevne kommode til babyen. Takk, håper jeg og for må dessverre gå litt igjen. Får ta den tiden jeg trenger :)

Ja, det ble et lite lass :) glemte å nevne kommode til babyen. Takk, håper jeg og for må dessverre gå litt igjen. Får ta den tiden jeg trenger :)
Hehe :D da er vel det neste på plass nå? Så deilig :D

Uff ja det beste er å ta den tiden du trenger å ikke ta alt for fort. Det går aldri bra her hvertfall

God morgen forresten :) kommet opp kun takket være katten i dag :P

Ønsker dere en god tirsdag :)

Back
Topp