Skravletråd

Uff :/ hva handlet den om?

Var en mann som forfulgte meg og skulle ta meg, husker ikke helt hva han skulle gjøre med meg men var livredd! Og dro hjem til mamma og hun trodde ikke på meg og lo og sendte han melding om hvor jeg var og lot meg ikke dra igjen. Fikk jo helt panikk, greide rømme ut av et vindu. Husker ikke alt..

Fryktelig ulogisk da, mammaen min var jo verdens snilleste, hun hadde jo aldri gjort noe sånt mot meg men det føltes jo så ekte. Fysj!

Var en mann som forfulgte meg og skulle ta meg, husker ikke helt hva han skulle gjøre med meg men var livredd! Og dro hjem til mamma og hun trodde ikke på meg og lo og sendte han melding om hvor jeg var og lot meg ikke dra igjen. Fikk jo helt panikk, greide rømme ut av et vindu. Husker ikke alt..

Fryktelig ulogisk da, mammaen min var jo verdens snilleste, hun hadde jo aldri gjort noe sånt mot meg men det føltes jo så ekte. Fysj!
Uff :( nei slike drømmer er ikke noe gøy :(

Er oppvokst med at for mye er bedre enn forlite:p så jeg Hadde vel laga mat til 20 tenker jeg:p så hadde vi bare fått eti rester og gitt bort dagen etter:) er det vi pleier:)
Men tror du kommer til å greie det kjempe fint jeg:)
Hva står på menyen? :)

Det er tradisjon for hjemmelaget pizza når det er valg;)
1 stor pizza igjen så var nok:P

2 timer på IKEA... Kjenner bekkenet har fått kjørt seg. Fikk tak i endel da :)
Timen hos jordmor var ok, blodtrykk på 117/77 som jo er bra, og hodeleie :D :D har vært i hodeleie i hele dag tror jeg. Jippi.

Timen hos jordmor var ok, blodtrykk på 117/77 som jo er bra, og hodeleie :D :D har vært i hodeleie i hele dag tror jeg. Jippi.
hva ble kjøpt:)?

Så bra! Hva kjøpte du?

Back
Topp