Skravletråd

Ja, er det som er verst:( i dag stakk han fingrene inn i stikkontakten, og jeg måtte gå å ta han bort fordi han ikke hørte. Ble såå lei seg for at han ikke kunne det:o så frustrerende altså! At han ikke kan høre når jeg er streng og sier farlig. Han hører av og til men oftest ikke.
Uff nei når det er noe de har bestemt seg for så har de jammen ikke ører :/

Haha:D på dagtid har jeg vært relativt normal, men nok litt varmere. På natta derimot har jeg vært sååååå varm:o har lufta så mannen mente han ble syk av det:P jeg lå med dyna ved siden av meg mens han lå med den tett pakka rundt seg:D hehehe

Hehehe på natten er det mannen som lufter i vei, ikke jeg :P

Ja, er det som er verst:( i dag stakk han fingrene inn i stikkontakten, og jeg måtte gå å ta han bort fordi han ikke hørte. Ble såå lei seg for at han ikke kunne det:o så frustrerende altså! At han ikke kan høre når jeg er streng og sier farlig. Han hører av og til men oftest ikke.

Uff det er ikke noe gøy :( du har ikke noen av de barnesikringene man putter i stikkontakten? Har de på IKEA :)

Det er bra :D :D

Jeg drømte en av xene kom å krevde p få babyen min :o han mente det var hans :p
Haha hadde den diskusjonen om at ett svangerskap ikke var 2 år langt :p

Uff hehe det føles jo så ekte når man drømmer det!! Så kan man le av det når man våkner men er ikke gøy når det står på :P

Ja! Det vill jeg absolutt si er ett must...

Seriøst?? :o :o hva skal den lille med den i følge denne glupe moren?
Den glupe moren var usikker på om det skulle være LV eller gucci:p var etter hennes mening bedre å ha disign veske eller en billig utgave av den enn fake, da kunne man være uten.

Den glupe moren var usikker på om det skulle være LV eller gucci:p var etter hennes mening bedre å ha disign veske eller en billig utgave av den enn fake, da kunne man være uten.
Men jenta kan jo nesten ikke nære den :o hva i all verden skulle hun liksom bruke den til? Legge smokkene sine i? :o

Uff det er ikke noe gøy :( du har ikke noen av de barnesikringene man putter i stikkontakten? Har de på IKEA :)
Nei, for han har hørt tidligere. Så tenker jeg ser det an. Denne er liksom i høyden til hodet hans, så han ser den jo veldig godt da:P men skal jo på IKEA på torsdag så kan se da:D takk for tips!

Back
Topp