nei var ironisk ment. finnes ikke fornuftig når det kommer til detEr du så fornuftig når det kommer til shopping da???
10 000-15 000 tenker jegikke bli fornermet, men tenkte på veska du kjøpte
![]()
16500

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
nei var ironisk ment. finnes ikke fornuftig når det kommer til detEr du så fornuftig når det kommer til shopping da???
10 000-15 000 tenker jegikke bli fornermet, men tenkte på veska du kjøpte
![]()

Ja - husker jeg en gang stemte på en I Frankrike bare fordi han het "Culbot" til etternavn (oversatt: Pen rumpe ) - han ble nesten ordfører, synes det var komisk nokJa go mpg!!![]()
morsomt navn?
Bor I en by der høyre har styrt I 20-30 år er jeg sikker på. Men stemme gjør jeg for den ene stemmen kan gjøre det slik at et annet parti får en representant merFint å se at folk engasjerer seg I politikk ^-^ må innrømme at etter 8 år i Frankrike så har jeg mistet litt troen på at det gjør noe forskjell hva man stemmer på - men skal da stemme uansett
haha lol...Ja - husker jeg en gang stemte på en I Frankrike bare fordi han het "Culbot" til etternavn (oversatt: Pen rumpe ) - han ble nesten ordfører, synes det var komisk nok
Haha - høres ut som en fin tur til Paris da jahehe. ja. 16500![]()
Er jo enig sånn sett - og er jo derfor jeg stemmer og, og ikke bare blir hjemme..Bor I en by der høyre har styrt I 20-30 år er jeg sikker på. Men stemme gjør jeg for den ene stemmen kan gjøre det slik at et annet parti får en representant merenn de kanskje ikke hadde fått hvis jeg ikke stemte.
Stemte høyre I år, men skrev opp to person stemmer å![]()
Det ble 1 I allefallen god en
skal til ei venninne etter på og der er ikke kaffen noe god.
Oj daopp..
Det må du ikkefordi jeg føler jeg må![]()
Nei det tror ikke jeg heller det, men fikk høre det som liten, stemmer du ikke, klager du ikke.Er jo enig sånn sett - og er jo derfor jeg stemmer og, og ikke bare blir hjemme..
Men har uansett ikke troa på at de som har makten følger så mye opp det de lover..
Nei, tror de kjøper noe billig skvip. Er det en ting jeg ikke kjøper billig så er det kaffehehe uff da, er den ikke god?
Ja - husker jeg en gang stemte på en I Frankrike bare fordi han het "Culbot" til etternavn (oversatt: Pen rumpe ) - han ble nesten ordfører, synes det var komisk nok
Følte det tok en evighetOi oi virkelig stått på du altsåså flink du er! Ble nok kjempegodt
![]()
Ha en fin dag du åTitter raskt innom for å ønske alle en god dag! Her blir det jordmortime idag og kanskje noe klesshoppingø. Trenger flere tights og en slags tynn innejakke.......nå må jeg stresse avgårde
Ha en god dag og kos deg hos jm og på shoppingTitter raskt innom for å ønske alle en god dag! Her blir det jordmortime idag og kanskje noe klesshoppingø. Trenger flere tights og en slags tynn innejakke.......nå må jeg stresse avgårde
Titter raskt innom for å ønske alle en god dag! Her blir det jordmortime idag og kanskje noe klesshoppingø. Trenger flere tights og en slags tynn innejakke.......nå må jeg stresse avgårde
Ja det er veldig godtHehe ja men det er jo veldig godt da![]()