her og. hva stemmer du ?Det blir i dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
her og. hva stemmer du ?Det blir i dag![]()
jaja hehe...men spise noe godt uten for mye sukker daDet er planen! Men får visst ikke resultatet før senere I dag, så fikk anbefalt å ikke gå for den største sukkerbomben etterpå, just in case ^-^
Hehehe det er det som er så drit for det er fort gjortJa - det er ofte best å ta det med en gang og slappe av etterpå. Har bare en tendens til å avspore
Planer for dagen?
Ååh så deilig daOi skal si du er effektiv på morgenkvisten![]()
Her sov guttungen til 8, det var herlig![]()
Ja og begynnelsen på en nyJa hihi se frem i mot resten av uken![]()
Hehe, er vel å foretrekke med en sunnere variant uansett ^-^jaja hehe...men spise noe godt uten for mye sukker da![]()
Ja veldigÅåh så deilig da![]()
JaJa og begynnelsen på en ny![]()
Får man stemme når man har rotet bort valg kortet?her og. hva stemmer du ?![]()
Da har du noe å se påJa der ser du ^-^ har sikker hørt feil, men men.
Var ikke så ille den drikken som skulle ned egentlig - forventet meg verre
Herlig at du fikk sitte litt I fred. Her er det bak venterommet, så får med meg hvem som kommer og går![]()
hehe skulle kommet her du daHehe, er vel å foretrekke med en sunnere variant uansett ^-^
Men har siden I går fantasert om sjokoladekake og Muffins og annet med mye sukkerfarlig å være matvrak
![]()
Vel, først sitte her til de sier jeg kan gå - spise! Så se litt an på formen.Hehehe det er det som er så drit for det er fort gjort![]()
Her blir det opp til sentrum snart , stemme , apoteket og handle. Ringe legen å få time neste uke.
Få hengt opp klærne og så hente de små, lekser middag , svømming å så kveldsro![]()
Du da?
Får man stemme når man har rotet bort valg kortet?![]()
Surrehue
Jeg skal stemme FrPmen det er fordi at vår ordfører kandidat fra dem er ei jeg vet står på for barn
å kjenner henne
Du da?
Hehe så herligguttungen er helt vill her...haha..dinosaurer på tv...han skriker og hoier.
Blir ikke stressa av det ennåHehe ja det er det som er så dumtjeg liker ikke å sitte å tenke på det
da klarer jeg ikke å slappe av
![]()
Men vet det blir stress i ettermiddag å så klarer vell ikke helt å senke skuldrene før disse håpefulle er i seng i kveld![]()
Sambo jobber kveld å så blir alene
Herlig plan for dagen det dahva er planene deres for dagen da?
Her har mannen halv dag på jobb.
Nå er jeg og guttungen hjemme , rolig og slapper av.
Farmoren kommer kl. 13.00 og henter han.
Skal til legen kl. 14.00.
Stemme .
Må rydde.
Får besøk i kl 18.00 .
Skal se på valget. har blitt en fast tradisjon.
Godgutten sover hos farmoren og farfaren i natt
![]()
Var relativt flytende - var to vanlige plastglass som jeg drakk så raskt som mulig.Da har du noe å se på![]()
Hvordan fikk du den servert?
Jeg har fått den I et fult plastglassmen vet om de som har fått den som tyktflytende "saus" å
Så deilig med barne frihva er planene deres for dagen da?
Her har mannen halv dag på jobb.
Nå er jeg og guttungen hjemme , rolig og slapper av.
Farmoren kommer kl. 13.00 og henter han.
Skal til legen kl. 14.00.
Stemme .
Må rydde.
Får besøk i kl 18.00 .
Skal se på valget. har blitt en fast tradisjon.
Godgutten sover hos farmoren og farfaren i natt
![]()