Kjapt innom her bare for å ønske dere en god natt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenØnsker dere alle en god morgen og god mandag
Føler dette var litt for tidlig å stå opp, menmen
Valgets kvalUrk.. når jeg takket ja til time kl8 så hadde jeg ikke sjekket togtidene innover - kunne velge å være 45 min for tidlig eller 15 forsinket...
Så nå står jeg her da, og venter på at det skal åpne![]()
Nei det nytter ikke. Merker både på ettermiddag og helg at det blir mindreer lettere på dagtid i ukedagene når man er alene
![]()
Ja, og da var de nyyydeligehehe. Mamma og pappa kom med stor pose med smågodt til meg, men den rørte jeg ikke engang, bare spiste isbiter
hehe
I dag har dere tydeligvis vært skravlehøner, for jeg hoppa nettopp over nesten 500 nye poster![]()
Dette har vært den store besøksdagen heretter svigers reiste kom svigerinna mi med datteren og pappa. Senere også mamma. Så da laget jeg like greit middag til alle sammen
kjempekoselig med masse besøk syns jeg, og moro for guttungen
![]()
Ja veldigble kjøttkaker i brun saus med kålstuing
gulrøtter til ungene
hadde jo bare tenkt til oss tre, så måtte jeg ned i fryseren å finne en pakke kjøttdeig ekstra og når den hadde tint ble det til at mamma og pappa og skulle ha så da måtte jeg enda en tur ned
endte med at mamma ikke skulle ha fordi hun hadde vært på tur, så hadde ikke trengt den siste
tok LITT lenger tid å lage mat i dag enn det skulle
hehe
Ønsker dere alle en god morgen og god mandag
Føler dette var litt for tidlig å stå opp, menmen
God morgen alle sammen![]()
Håper dere har sovet godt
Og at alle får en fin mandag![]()
God morgen
Valgets kval
Lykke til
Å det første du drikker etter at prøva er slutt kommer til å være himmelsk![]()
God morgenGod morgen og masse lykke til![]()
Hehe ja men det er jo veldig godt daJa veldigble kjøttkaker i brun saus med kålstuing
gulrøtter til ungene
hadde jo bare tenkt til oss tre, så måtte jeg ned i fryseren å finne en pakke kjøttdeig ekstra og når den hadde tint ble det til at mamma og pappa og skulle ha så da måtte jeg enda en tur ned
endte med at mamma ikke skulle ha fordi hun hadde vært på tur, så hadde ikke trengt den siste
tok LITT lenger tid å lage mat i dag enn det skulle
hehe
Hehe hadde ikke stoppet meg nåHehe den tar så plass at den står i kjellerenså det er tiltak å hente og ta ned igjen
men i utgangspunktet er jeg ikke så glad i isbiter heller, for tenna iser sånn
men fikk lyst på nå da
hehe
Ååh neiUrk.. når jeg takket ja til time kl8 så hadde jeg ikke sjekket togtidene innover - kunne velge å være 45 min for tidlig eller 15 forsinket...
Så nå står jeg her da, og venter på at det skal åpne![]()
God morgenGod morgen alle sammen![]()
Håper dere har sovet godt
Og at alle får en fin mandag![]()