Skravletråd

Ønsker dere alle en god morgen og god mandag :)

Føler dette var litt for tidlig å stå opp, menmen

Urk.. når jeg takket ja til time kl8 så hadde jeg ikke sjekket togtidene innover - kunne velge å være 45 min for tidlig eller 15 forsinket...

Så nå står jeg her da, og venter på at det skal åpne :P

Urk.. når jeg takket ja til time kl8 så hadde jeg ikke sjekket togtidene innover - kunne velge å være 45 min for tidlig eller 15 forsinket...

Så nå står jeg her da, og venter på at det skal åpne :P
Valgets kval :p

Lykke til :)

Å det første du drikker etter at prøva er slutt kommer til å være himmelsk:)

I dag har dere tydeligvis vært skravlehøner, for jeg hoppa nettopp over nesten 500 nye poster:o :o
Dette har vært den store besøksdagen her:P etter svigers reiste kom svigerinna mi med datteren og pappa. Senere også mamma. Så da laget jeg like greit middag til alle sammen:D kjempekoselig med masse besøk syns jeg, og moro for guttungen:)

Det hørtes veldig koselig ut :D

Ja veldig:) ble kjøttkaker i brun saus med kålstuing:D gulrøtter til ungene:P hadde jo bare tenkt til oss tre, så måtte jeg ned i fryseren å finne en pakke kjøttdeig ekstra og når den hadde tint ble det til at mamma og pappa og skulle ha så da måtte jeg enda en tur ned:P endte med at mamma ikke skulle ha fordi hun hadde vært på tur, så hadde ikke trengt den siste:P tok LITT lenger tid å lage mat i dag enn det skulle:o hehe

Oi oi virkelig stått på du altså :o så flink du er! Ble nok kjempegodt :)

Ja veldig:) ble kjøttkaker i brun saus med kålstuing:D gulrøtter til ungene:P hadde jo bare tenkt til oss tre, så måtte jeg ned i fryseren å finne en pakke kjøttdeig ekstra og når den hadde tint ble det til at mamma og pappa og skulle ha så da måtte jeg enda en tur ned:P endte med at mamma ikke skulle ha fordi hun hadde vært på tur, så hadde ikke trengt den siste:P tok LITT lenger tid å lage mat i dag enn det skulle:o hehe
Hehe ja men det er jo veldig godt da :D

God morgen alle sammen :)

Fått levert de små , eller sendt de av gårde faktisk :o hun går sammen med en venninne å moren å han sykklet :p

Dått ryddet kjøkkenet å tømt oppvaskmaskinen,
Fått satt på tørketrommelen igjen da sengtøyet bare var en stor ball å dermed ikke tørt :/
Fått på en ny vaske maskin og lagt på plass klær.
Støvsuget trapp kjøkken og gang.

Nå er det frokost å avslapping frem til 9. Da blir det opp å få tak i litt på apoteket og handle litt :)

Håper alle får en Fin dag :D

Back
Topp