Skravletråd

I dag har dere tydeligvis vært skravlehøner, for jeg hoppa nettopp over nesten 500 nye poster:o :o
Dette har vært den store besøksdagen her:P etter svigers reiste kom svigerinna mi med datteren og pappa. Senere også mamma. Så da laget jeg like greit middag til alle sammen:D kjempekoselig med masse besøk syns jeg, og moro for guttungen:)

I dag har dere tydeligvis vært skravlehøner, for jeg hoppa nettopp over nesten 500 nye poster:o :o
Dette har vært den store besøksdagen her:P etter svigers reiste kom svigerinna mi med datteren og pappa. Senere også mamma. Så da laget jeg like greit middag til alle sammen:D kjempekoselig med masse besøk syns jeg, og moro for guttungen:)
Så koselig :D kjekt med slike dager :D :D hva du serverte da? :)

Så koselig :D kjekt med slike dager :D :D hva du serverte da? :)
Ja veldig:) ble kjøttkaker i brun saus med kålstuing:D gulrøtter til ungene:P hadde jo bare tenkt til oss tre, så måtte jeg ned i fryseren å finne en pakke kjøttdeig ekstra og når den hadde tint ble det til at mamma og pappa og skulle ha så da måtte jeg enda en tur ned:P endte med at mamma ikke skulle ha fordi hun hadde vært på tur, så hadde ikke trengt den siste:P tok LITT lenger tid å lage mat i dag enn det skulle:o hehe

Back
Topp