sove godtOg med dette så tror jeg jeg tar kvelden... tror jeg kommer til å ende opp med å spise noe hvis ikke... sulten ><
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
sove godtOg med dette så tror jeg jeg tar kvelden... tror jeg kommer til å ende opp med å spise noe hvis ikke... sulten ><
De fiksa alt med stikk I fingerenMen av dere som har vært på glukosebelastning - skal man ha med morgenurin? Eller fikser de alt med blodprøver?
God natt sov godtGod natt!
JaaÅååh herlig![]()
det hadde vert noe å hatt en slik maskin da
![]()
![]()
Oj se der jeg er over 2000 jeg åSånn, da er det update time ^-^
Nei er ikke detEr ikke like greit å få skravla når man er opptatt med andre ting. Ikke lett å skrive på tlf, og på krykker og se på ting samtidig. Eller når man er på besøk hos folk.
IkkeJaahehe. Vi har isbitmaskin, men den lager ikke de små der liksom. Har aldri prøvd den jeg faktisk
hehe
Nei det nytter ikke. Merker både på ettermiddag og helg at det blir mindreSå koselig! Skravler mindre i helga jeg ogkan jo ikke sitte å knotte hele tia med mann og barn hjemme
![]()
Ja, og da var de nyyydeligeÅåååå de små der er så sykt gode!!
Ja veldig koseligEne ja det er roligere i helgene![]()
Så koselig med besøk da![]()
Så koseligI dag har dere tydeligvis vært skravlehøner, for jeg hoppa nettopp over nesten 500 nye poster![]()
Dette har vært den store besøksdagen heretter svigers reiste kom svigerinna mi med datteren og pappa. Senere også mamma. Så da laget jeg like greit middag til alle sammen
kjempekoselig med masse besøk syns jeg, og moro for guttungen
![]()
Ja veldigSå koseligkjekt med slike dager
![]()
hva du serverte da?
![]()
Hehe den tar så plass at den står i kjellerenIkkehadde ikke fått fred hos meg
haha